Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków dla maksymalnie 70 uczniów Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale
1.3.) Oddział zamawiającego: mgr Karol Papisz -Dyrektor Szkoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 35672001700000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Stanisława Połetka nr 30
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 389 03 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo-skala.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-skala.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków dla maksymalnie 70 uczniów Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29e78ad7-278f-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00293641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków dla maksymalnie 70 uczniów Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/26.2/ZSiPO/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 412500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków (śniadanie, obiad – zupa i drugie danie oraz kolacja o wartość kalorycznej od 2000-2800 kalorii) dla maksymalnie 70 uczniów Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1 do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
3. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
4. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMD Catering spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368435514
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczniów ZSP nr 8 w Gliwicach
- Dostarczanie przygotowanych całodziennych posiłków dla pacjentów oraz dystrybucja w oddziały szpitalne Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.