Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378334/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do posypywania dróg”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68
1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do posypywania dróg”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e94ade-447e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378334/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr1 tj. Sukcesywna dostawa materiału uszorstniającego do posypywania dróg tj. soli drogowej(chlorek sodu NaCl) (nie zbrylającej się). Ilość max wynosi 500,0 Mg zaś ilość min. 200,0 Mg.Materiał (sól drogowa) – spełnia wymagania dotyczące materiałów uszorstniających stosowanych do posypywania nawierzchni drogowych podczas zimowego utrzymania dróg wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz Państwowy Zakład Higieny w Warszawie lub podobny ale zgodny z normami i przepisami w tym zakresie.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.
Dostawy będą dostarczane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach wynagrodzenia umownego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Puławy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr2 tj. Sukcesywna dostawa materiału uszorstniającego do posypywania dróg tj. piasku. Ilość max wynosi 1000,0 Mg zaś ilość min. 200,0 Mg.Materiał (piasek) – spełnia wymagania dotyczące materiałów uszorstniających stosowanych do posypywania nawierzchni drogowych podczas zimowego utrzymania dróg wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz Państwowy Zakład Higieny w Warszawie lub podobny ale zgodny z normami i przepisami w tym zakresie.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.
Dostawy będą dostarczane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach wynagrodzenia umownego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Puławy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił zamówienie częściowe nr 1 - Sukcesywna dostawa materiału uszorstniającego do posypywania dróg tj. soli drogowej(chlorek sodu NaCl) (nie zbrylającej się)na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty. Zamawiający informuje, iż do dnia 13.10.2022 r. do godz. 10.00, a więc do upływu terminu wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji postępowania na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił zamówienie częściowego nr 2 - Sukcesywna dostawa materiału uszorstniającego do posypywania dróg tj. piasku, na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ w powyższym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty z najniższą ceną wynosiła 22.755,00 zł brutto, a środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia wynosiły 20.910,00 zł brutto.
Zamawiający informuje, iż po zasięgnięciu opinii działu księgowego dotyczącej analizy możliwości finansowych Spółki, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70602,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2026 r."
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej wraz z instalacją Sn i NN dla potrzeb zasilania stacji ładowania pojazdów oraz dostawa i montaż stacji ładowania pojazdów elektrycznych
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Świadczenie usługi cateringowej w formie przygotowania i dostarczania obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w 2026 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZESYŁEK KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W OKRESIE 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2027r
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-573/2025: Zakup soli drogowej i chlorku magnezu wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2025"
- "Sukcesywna dostawa soli kamiennej suchej z antyzbrylaczem (tzw. soli drogowej typu DS) sypkiej w ilości 1500 ton, do zimowego utrzymania nawierzchni miasta Jaworzna".
- Dostawa soli technicznej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto w Józefowie - powtórzenie cz. 2 sól workowana
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 200 ton.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





