eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › prace remontowe po zalaniu wraz z uprzątnięciem i wywozem materiałów z demontażu w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79, 80-233 Gdańsk



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
prace remontowe po zalaniu wraz z uprzątnięciem i wywozem materiałów z demontażu w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79, 80-233 Gdańsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

prace remontowe po zalaniu wraz z uprzątnięciem i wywozem materiałów z demontażu w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79, 80-233 Gdańsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ee40486-2e7b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00256987/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont zalanych pomieszczeń na WZIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/242/055/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 790764,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych po zalaniu wraz z uprzątnięciem i wywozem materiałów z demontażu – budynek nr 50 Politechniki Gdańskiej, Wydział Zarządzania i Ekonomii ul. Traugutta 79, 80-233 Gdańsk.

2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w podziale na dwa etapy:

a) Etap I - roboty remontowe na 3-cim piętrze, w pomieszczeniu 101 oraz w toaletach parteru, I-wszego i III-ciego piętra oraz konieczne naprawy elektryczne ,

b) Etap II - roboty remontowe na I-wszym i II-gim piętrze oraz w pomieszczeniach parteru inne nie wchodzące w skład etapu I

3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie następujących robót:

• Zabezpieczenie stolarki drzwiowej, okiennej oraz elementów oświetlenia wraz z osprzętem przewodów dla wszystkich branż,
• Zabezpieczenie podłóg i elementów wind,
• Wykonanie nowych warstw malarskich na ścianach po usunięciu zalań, uszkodzeń, ubytków i spękań
• Wykonanie fragmentów sufitów podwieszonych na zalanych częściach budynku
• Odtworzenia i wykonanie nowych warstw posadzkowych w salach wraz
z wykonaniem nowych wykładzin
• Sprawdzenie, przebudowa i odtworzenie fragmentów instalacji elektrycznej wraz z uzupełnieniem lub częściowa wymianą źródeł światła

Uwagi ogólne.
Grzejniki płytowe zastosowane w całym budynku nie podlegają malowaniu.
Do malowania są piony c.o. i gałązki grzejnikowe.
4. Szczegółowy zakres prac opisany został w:

a) w dokumentacji projektowej, na którą składa się opis przedmiotu zamówienia dla etapu I i II, rysunki, projekt wykonawczy Modernizacja oświetlenia sal w budynku nr 50 Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

b) STWIORB
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
Dokumentacja projektowa, STWiORB znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”.
Wraz z SWZ Zamawiający przekazuje przedmiar robót, znajdujący się również w załączniku nr 7 do SWZ. Przedmiar robót pełni rolę wyłącznie pomocniczo - informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót i jest przekazany wyłącznie w celu ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia i sporządzenia kosztorysu ofertowego.
Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia (umowy):
Rozpoczęcie prac nastąpi niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu terenu budowy
6. Wykonawca wykona zamówienie w następujących terminach:
a) termin realizacji etapu I: roboty remontowe na 3-cim piętrze, w pomieszczeniu 101 oraz w toaletach parteru, I-wszego i III-ciego piętra oraz konieczne naprawy elektryczne – Wykonawca wykona w terminie do 40 dni roboczych liczonych od zawarcia umowy,
b) termin realizacji etapu II: roboty remontowe na I-wszym i II-gim piętrze oraz w pomieszczeniach parteru oraz inne roboty niewchodzące w skład etapu I – Wykonawca wykona w terminie do 40 dni roboczych liczonych od dnia przekazania terenu budowy obejmującego ww. pomieszczenia i teren. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy dnia 20 czerwca 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227594,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa W-Petrol Waldemar Pobłocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891442190

7.3.3) Ulica: Słoneczna 5

7.3.4) Miejscowość: Gołubie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-316

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.