Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342453/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00358173/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00366234/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f95271-1cd3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045884/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146862,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały” w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadanie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Zakres umowy obejmuje po stronie Wykonawcy m.in.:
1) opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy otwartego zbiornika retencyjnego, o którym mowa w ust. 1 niezbędnej do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych lub jeżeli właściwy organ administracji będzie wymagał uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne;
ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym;
2) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zaświadczeń, decyzji oraz sporządzenie opracowań i projektów pomocniczych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w celu uzyskania wymaganych przepisami prawa dokumentów do przebudowy
otwartego zbiornika retencyjnego i jego użytkowania, przygotowanie i złożenie wniosków w ramach udzielonego pełnomocnictwa wyznaczonej osobie;
3) na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dokonanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub jeżeli właściwy organ administracji będzie wymagał uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
4) wykonanie przez Wykonawcę przebudowy otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową;
5) wszystkie inne prace niezbędne do zrealizowania kompletnego przedmiotu umowy;
6) pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane.
3. Szczegółowe informacje i wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych opisuje Program funkcjonalno-użytkowy „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych na działce nr 90/28 w miejscowości Kuczwały” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: W programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU ) w pkt 3.1 jest mowa o zainstalowaniu tablicy informacyjnej, której przygotowanie i instalacja nie jest objęta przedmiotem umowy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami:
umowy,
specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”),
złożoną ofertą,
zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
obowiązującymi przepisami i normami,
pismem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy z dnia 29 11 2023 r.,
postanowieniem Wójta Gminy Chełmża w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 20 12 2023 r.,
decyzją Wójta Gminy Chełmża o warunkach zabudowy z dnia 08 04 2024 r. oraz decyzją z dnia 10 czerwca 2024 r. Nr 36/2024 w sprawie zmiany decyzji Wójta Gminy Chełmża nr 21/2024 z dnia 8 kwietnia 2024 r. o warunkach zabudowy.
5. Ponadto zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) uzyskanie mapy do celów projektowych;
2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i w zakresie niezbędnym do wykonywania robót objętych umową – jeżeli będzie wymagane wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, zapewnienie dojazdu do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone ;
3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu obiektu i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych ich odtworzenie oraz zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej;
4) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną dokumentacją geodezyjno-kartograficznej z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
6) częściowe zachowanie zieleni – szuwary głównie w części południowo-wschodniej zbiornika;
7) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących zbiornik;
8) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy;
9) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
10) wszystko to co zostało opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym, a nie zapisano w umowie oraz wszystko, co będzie niezbędne do wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239109,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781003367
7.3.3) Ulica: Drwęcka 9
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej
oraz pełnienie nadzorów autorskich
Nazwa podwykonawcy - SYSTEM DESIGN KAROL KOŹMIŃSKI
Karbowo ul. Olsztyńska 1A, 87-300 Brodnica
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNYCH I GEODEZYJNYCH PIOTR ROJEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNYCH I GEODEZYJNYCH PIOTR ROJEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.