eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawonia › Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zawonia w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zawonia w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka

1.5.2.) Miejscowość: Zawonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-106

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3128182 w. 58

1.5.8.) Numer faksu: 71 3129559 w. 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nwestycje@zawonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawonia.pl/19/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zawonia w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d67026-554b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037437/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zawonia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e4d67026-554b-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zawonia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl, tj.a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Platforma działa
według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że: • administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej dokumentacji wytworzonej potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego danych
osobowych jest Wójt Gminy Zawonia, dane będą przetwarzane w Urzędzie Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia; • kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Zawonia: iod@zawonia.pl oraz telefonicznie: +48 608294903,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.PZP.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi wykonanie robót w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót, w tym:
- elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Budczyce (działka nr 36/5, 36/9. 36/13) - linia kablowa YAKXS 4x35 mm2 o łącznej długości 228 m, długość wykopu 201 m, - 1 przycisk pod drogą o łącznej długości 9,2 m, ułożenie rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 13 m, montaż 4 słupów stalowych, rurowych SRN 4-3/60/F190 na fundamentach prefabrykowanych F-100 wraz z ich podłączeniem, montaż 4 opraw oświetleniowych OCP-70-PC z daszkiem na w/w słupach wraz z ich podłączeniem, montaż uziemień słupów, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- budowy lamp solarnych oświetlenia drogowego w miejscowości Czachowo (działka nr 72) - montaż 1 lampy solarnej LED FP-40W (z panelem fotowoltaicznym 80W i akumulatorem litowo-jonowym 24Ah 12,8V) na słupie stalowym, stożkowym, ocynkowanym (7m) CN7/3/60/F190 na fundamencie B-120 - 1 szt., montaż uziemienia słupa - 1 szt., opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- rozbudowy oświetlenia drogowego w miejscowości Głuchów Dolny (działka nr 88) - - linia kablowa YAKXS 4x35 mm2 o łącznej długości 245 m, długość wykopu 222 m, przewierty mechaniczne pod obiektami - rura AROT SRS 75 o łącznej długości 16,3 m, montaż 7 słupów stalowych, stożkowych 7 m CN7/3/60/F250 na fundamentach prefabrykowanych F-120 wraz z ich podłączeniem, montaż 7 wysięgników rurowych jednoramiennych na słupie -wysięgnik W12/0,2/1/1-60/10, montaż 7 opraw oświetleniowych LED STR N1 40 W, 7200 lm w/w słupach wraz z ich podłączeniem, montaż 2 uziemień słupów, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- rozbudowy oświetlenia drogowego w miejscowości Ludgierzowice (działka nr 131) - linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 320 m, długość wykopu wynosi 255 m, wykonanie przycisku o łącznej długości 47 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż opraw oświetleniowych LED STR N2 55W 9900 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych 9 m CN9/3/60/F160 na fundamentach D16/140 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 lub równoważne – 8 szt., - montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego o wymiarach W/S/G 110/40/30 – 1 szt., montaż uziemienia słupów oświetleniowych i szafki sterowniczej – 3 szt., wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Niedary (działka nr 75/7, 75/28) - linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 98 m, długość wykopu wynosi 80 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych 7m CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 lub W20/0,2/1/1-60/10 – 3 szt., montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemień słupów oświetleniowych i szafki sterowniczej 2 szt., wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- rozbudowy oświetlenia drogowego w miejscowości Rzędziszowice (działka nr 70) - linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 185 m, długość wykopu wynosi 150 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N2 60W 10800 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych 9m CN9/3/60/F160 na fundamentach D16/140 z wysięgnikami 1m W12/0,2/1/1-60/10 lub równoważne – 2 szt., włączenie linii kablowej do istniejącego słupa oświetlenia ulicznego WRO0203022, montaż uziemień słupów oświetleniowych – 1 szt., wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- dobudowa lampy solarnej oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki (działka nr 117/1) - montaż lampy solarnej LED FP-40W (z panelem fotowoltaicznym 80W i akumulatorem litowo-jonowym 24Ah 12,8V) na słupie stalowym, stożkowym, ocynkowanym (7m) CN7/3/60/F190 na fundamencie B-120 - 1 szt., montaż uziemień słupów- 1 szt., opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- budowa sieci napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Trzęsowice (działka nr 66, 752/3, 51/6) - linia napowietrzna oświetlenia drogowego AsXSn 2x25 mm2 l = 178 m (długość kabla po uwzględnieniu zwisu wynosi 196 m), montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W T3 7000 lm na słupach wirowanych P-10,5/2,5 z wysięgnikami 1m/1,5/10 lub równoważne – 5 szt., montaż uziemienia słupów oświetleniowych – 5 szt., wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- budowa lampy solarnej oświetlenia drogowego w miejscowości Zawonia, ul. Zacisze (działka nr 645) - montaż lampy solarnej LED FP-40W z panelem fotowoltaicznym 80W i akumulatorem litowo-jonowym 24Ah 12,8V na słupie stalowym, stożkowym, ocynkowanych 7m CN7/3/60/F190 na fundamencie B-120 - 1 szt., montaż uziemienia słupa - 1 szt., opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- budowa lampy solarnej oświetlenia drogowego w miejscowości Złotówek (działka nr 9) – montaż lamp solarnych LED FP-40W z panelem fotowoltaicznym 80W i akumulatorem litowo-jonowym 24Ah 12,8V na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (8m) CN8/3/60/F160 na fundamentach B-120 - 2 szt., montaż uziemień słupów- 2 szt., opracowanie projektu organizacji ruchu, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

34928530-2 - Latarnie uliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Okres gwarancji” – G.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie lub budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 100000,00 zł brutto dla jednej roboty budowlanej.
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - do kierowania robotami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Uwaga 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (również w przypadku spółek cywilnych), oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Uwaga 2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), b. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ; c. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 11 do SIWZ. d. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Uwaga 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 lit. a, musi złożyć każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. e. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 złożonym przez ten podmiot, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. f. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do SWZ; g. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; h. szacunkowy kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych),
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299), Systemie instytucji rozwoju (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 760).
3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr 76 9591 0004 2001 0019 2444 0004, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – „Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zawonia w 2022 r.”.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zmawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zawonia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.