Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00342115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614426600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11475471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f18cd6-09b6-4032-8dce-f73d5c1fed36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302243,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z niepełnosprawnościami do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu.
a) Terminy Kursu: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
b) Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 256 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
c) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297912,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297912,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297912,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194
7.3.3) Ulica: Strykowska 113
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297912,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- "Usługi pocztowe"
- "Przebudowa dziedzińca kamienicy przy ul. Mickiewicza 2 w Nowym Tomyślu"
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Zakup ambulansu na potrzeby SPZOZ w Nowym Tomyślu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- DOWÓZ MIESZKAŃCÓW GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOOPOMOCY W WINIARACH I ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ŚWIT W MIŁOCICACH W ROKU 2026
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół i placówek specjalnych oraz opieka podczas dowozu w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





