eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Halinów › "Usunięcie dzikiego wysypiska śmieci w m. Okuniew w gminie Halinów" w ramach programu priorytetowego nr 2.2.3 "Ochrona powierzchni ziemi Część 3) Usuwanie dzikich wysypisk - program pilotażowy"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usunięcie dzikiego wysypiska śmieci w m. Okuniew w gminie Halinów”

w ramach programu priorytetowego nr 2.2.3 „Ochrona powierzchni ziemi Część 3) Usuwanie dzikich wysypisk – program pilotażowy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.5.2.) Miejscowość: Halinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a8fe857-327c-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usunięcie dzikiego wysypiska śmieci w m. Okuniew w gminie Halinów”

w ramach programu priorytetowego nr 2.2.3 „Ochrona powierzchni ziemi Część 3) Usuwanie dzikich wysypisk – program pilotażowy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a8fe857-327c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia zawiera:
a) zebraniu sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zalegających w granicach nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego,
b) załadunku odpadów na środki transportowe Wykonawcy,
c) transporcie i rozładunku odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku,
składowania bądź unieszkodliwienia odpadów,
d) przekazaniu odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie przetwarzania
odpadów,
e) wyrównaniu drobnych nierówności terenu powstałych w trakcie wykonywania prac
porządkowych polegające na ścięciu wypukłości, przemieszczeniu urobku i zasypaniu
powstałych wgłębień,
f) utrzymaniu w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych
prac, w czasie ich prowadzenia i po ich zakończeniu, polegające na uprzątnięciu
i pozbyciu się błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg przyległych do terenu,
na którym były prowadzone prace porządkowe,
g) uporządkowaniu terenu, na którym przed załadunkiem zgromadzone były odpady
przeznaczone do transportu, uporządkowaniu terenu po załadunku odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90530000-1 - Eksploatacja składowisk odpadów

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NUVO RENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252735689

7.3.3) Ulica: Twarda18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-105

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.