Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00352440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00443127/01 - Wynik z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna sp. z o.o.)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-171312f8-2dc0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/09/II/2022_INSTALACJA_CIEPLNA_I_FOTOWOLTAICZNA_PORCELANOWA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej:1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest produkcja energii elektrycznej na potrzeby własne.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy pomiędzy 12 a 15 kW;
- dostawę i montaż inwerterów (falowników), modułów solarnych;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła:1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie systemu powietrznych pomp ciepła wraz ze wspomagającym układ kotłem elektrycznym, zasilających istniejącą instalację ogrzewczą dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest powstanie nowego własnego źródła ciepła dla zasilania istniejącej instalacji grzewczej wewnątrz budynku biurowego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dobór systemu urządzeń pomp ciepła o łącznej mocy min. 110 kW umożliwiających wytworzenie i dostarczanie ciepła do budynku;
- dostawę i montaż kotła elektrycznego o mocy 24 kW;
- dostawę i montaż zbiorników buforowych, naczyń wzbiorczych;
- dostawę i montaż armatury odcinającej, zaworów bezpieczeństwa oraz układu pomiarowego;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
42511100-2 - Wymienniki ciepła
39370000-6 - Instalacje wodne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 480000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w dniu 06.09.2022 r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00334935/01 oraz dokumenty zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 23.09.2022 r. do godz. 09:00. Przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia w wysokości 590 400,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty.
W wyniku dokonanej kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, Zamawiając stwierdził, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu i tym samym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) i c) ustawy Pzp.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę kolejnego w rankingu wynosi 676 500,00 zł brutto, a tym samym przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt.3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Zatem, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa spektrometru
- Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB-1
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach w Oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Remont pokryć dachowych w budynkach "G" (akademik nr 3) i "F" (akademik nr 4)Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.