eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - wymiana słupów oświetleniowych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - wymiana słupów oświetleniowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - wymiana słupów oświetleniowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a7cf7a-3419-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338469/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek wymiana słupów oświetleniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348158/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-37/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155872,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż istniejących słupów oświetleniowych z utylizacją – 30 szt.
- demontaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na trzpieniu słupa lub na wysięgniku z utylizacją – 30 szt.
- montaż kompletnych słupów (ze ścianką o grubości min.5 mm) wraz z fundamentem – 30 szt.
- montaż opraw oświetleniowych z oprawą LED – 30 szt.
- wykonanie obliczeń mocy opraw i wysokości słupów,
- uzyskanie uzgodnienia z Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego,
- wykonanie badania i pomiar instalacji skuteczności zerowania,
- wykonanie badania i pomiary instalacji uziemiających i rezystancji izolacji. Inne badania i pomiary wymagane przez ZDM – jednostkę eksploatującą oświetlenie drogowe w Warszawie.
- wykonanie dokumentacji powykonawczej, odrębnej dla każdej ulicy oraz lokalizacji, zgodnie z wymaganiami Zarządu Dróg Miejskich m. st. Warszawa – 2 kompletów.

2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) Przedmiar robót – jako materiał pomocniczy,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

3. Zakres robót:
Zakres robót koniecznych do wykonania obejmuje:
1) wymianę oświetlenia zlokalizowaną w ulicach :
- Czerwińska 17 szt. numer słupów 142701-142689, 142710-142714
- Hieronima 12 szt. numer słupów 32343-32354
- Rolanda 1 szt. numer słupa 59651

wymiana oświetlenia na ww. lokalizacjach obejmuje:
- demontaż istniejących opraw oświetlenia zew. na trzpieniu słupa lub na wysięgniku,
- demontaż istniejących słupów z utylizacją,
- montaż kompletnych słupów wraz z fundamentem,
- montaż opraw oświetleniowych zew. na trzpieniu słupa lub na wysięgniku,

2) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem inwentaryzacyjnym przebudowanego oświetlenia wraz z niezbędnymi protokółami kontrolnymi pomiarowymi i certyfikatami – o ile będzie wymagana na danym etapie prac,

3) przekazanie wybudowanego oświetlenia do eksploatacji do ZDM-u i konserwacji do konserwatora oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy Targówek – o ile będzie wymagana na danym etapie prac,

4. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia oraz wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Przedmiary robót wykonane w układzie kosztorysowym uproszczonym wg załącznika Nr 6 do SWZ w wersji elektronicznej i drukowanej. Zamawiający przekazuje przedmiary robót w układzie uproszczonym w formacie „pdf” jako obowiązujące”,
UWAGA! Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ jest wyłącznie materiałem pomocniczym dla wykonawcy w ustaleniu ceny ryczałtowej. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze robót, nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:
- Zakresu prac do wykonania, o którym mowa w Dziale III ust. 3 SWZ
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) Użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa,
d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wynikający ze złożonej oferty. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot na zasadach określonych w ustawie Kodeks cywilny.
e) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp i p. poż. oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa,
f) Wykonawca zorganizuje zaplecze terenu budowy własnym staraniem i na swój własny koszt,
g) Wykonawca odpowiada za przekazany przez Zamawiającego plac budowy i zobowiązany jest po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane,
h) Wykonawca zapewni na własny koszt wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej w wersji drukowanej i elektronicznej - na żądanie Zamawiającego w ramach kosztów pośrednich Kp,
i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakich mogą doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a w tym także związane z nienależytym wykonaniem.
j) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na fakt, iż niniejsze roboty budowlane są ze sobą nierozerwalne związane zarówno pod względem technicznym jak i organizacyjnym. Powyższe może utrudnić lub uniemożliwić koordynację robót prowadzonych przez kilka podmiotów, czego konsekwencją będzie zagrożenie właściwego wykonania zamówienia. Zmawiający działa racjonalnie, poprzez uzyskanie najlepszego uzyskania efektów.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób codziennie czynności opisane w Dziale III ust. 3 pkt. 1), z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 3 pkt. 1) SWZ.
Zamawiający wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200367,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jimmy J. Cichocki J. Zandberg Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180023640

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.