eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDziałania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. "Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki" dofinansowanego przez UE



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania informacyjno – promocyjne w ramach projektu pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki” dofinansowanego przez UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM PODLASKIE W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-426

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpodlaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08655fa-4945-4f96-9188-06ccf3e183f0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania informacyjno – promocyjne w ramach projektu pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki” dofinansowanego przez UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08655fa-4945-4f96-9188-06ccf3e183f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091825/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Działania informacyjno - promocyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki” nr FENX.07.01-IP.04-0005/24 finansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.07 Kultura Działanie FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej. Zadanie 4. Działania informacyjno-promocyjne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MBG.261.4.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 606436,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Działania informacyjno – promocyjne w ramach projektu „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki realizowanego przez Muzeum Podlaskie w Białymstoku, dofinansowanego przez UE.
Opis zadania zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie FENX.07.01-IP.04-0005/24 Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki – Zadanie nr 4:
W ramach zadania prowadzone będą działania informacyjno-promocyjne. Zakłada się prowadzenie aktywnej promocji od momentu rozpoczęcia realizacji Projektu do jego zakończenia. Szeroka kampania informacyjna pozwoli na dotarcie z ofertą Muzeum do jak najszerszego grona odbiorców. Zaplanowano wykorzystanie w szczególności następujących narzędzi:
1. Przygotowanie na podstawie systemu identyfikacji wizualnej, projektów wielko i małoformatowych, materiałów promocyjnych itp.
2. Przygotowanie folderów i innych druków muzealnych.
3. Banery w terenie 5x.
4. Banery w mieście 2x.
5. Reklama w mediach (radio i telewizja, w tym przynajmniej jedno o zasięgu ogólnopolskim).
6. Reklama w prasie
7. Reklama w Internecie i portalach społecznościowych.
8. Przygotowanie filmików reklamowych.
9. Przygotowanie materiałów reklamowych (m.in. ścianka reklamowa, rollupy, namiot z oznaczeniem projektowym i in.).
10. Tablice informacyjne.
11. Przygotowanie przewodnika wirtualnego.
12. Konferencje prasowe.
Uwzględniając wytyczne FEniKS zaplanowano także upowszechnianie informacji o współfinansowaniu Projektu ze środków UE (w tym tablice informacyjne informujące o realizacji Projektu). Zadanie będzie obejmowało następujące działania: wszczęcie postępowania przetargowego, rozstrzygnięcie postępowania i wybór wykonawcy/wykonawców, podpisanie umowy z wykonawcą/wykonawcami oraz odbiór przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Przygotowanie, zaprojektowanie, realizacja i dostarczenie Zamawiającemu wskazanych poniżej produktów, materiałów i narzędzi promocyjnych w ramach zadania pn. „Działania informacyjno-promocyjne w Projekcie pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki, dofinansowanego przez UE”.
1. Tablica informacyjna i tablica pamiątkowa - produkcja i montaż,
2. Reklama w mediach, audycje telewizyjne - produkcja i emisja,
3. Materiały prasowe 2 artykuły - przygotowanie i publikacja,
4. Reklama w mediach, audycje radiowe – produkcja i emisja,
5. Konferencje prasowe 2 szt. – transmisje on-line, transmisja i archiwizacja materiału,
6. Banery reklamowe 7 szt. projekt, druk i wynajem powierzchni, umieszczenie/montaż.,
7. Foldery i druki muzealne 2500 szt. opracowanie, zaprojektowanie i druk,
8. Reklama w Internecie, w tym na portalach społecznościowych przygotowanie i wykupienie reklamy,
9. Ekwipunek promocyjny, Ścianka reklamowa 2 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
10. Roll–up 10 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
11. Artykuły promocyjne, notesy 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
12. Artykuły promocyjne, teczki 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
13. Artykuły promocyjne, ołówki 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
14. Artykuły promocyjne, długopisy 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
15. Artykuły promocyjne, torby papierowe 500 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
16. Wirtualny przewodnik po projekcie Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki projekt i realizacja.
Wykonawca we własnym zakresie wykona projekty (nie dotyczy pkt. 1.) wyżej wskazanych materiałów i produkcji w oparciu o System identyfikacji wizualnej Projektu, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji Programu Feniks
(https://www.feniks.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promocja-programu/#Podr%C4%99cznik%20informacji%20i%20promocji )
Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji
(https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/149036/podrecznik_marzec.pdf )
Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/138311/publikacja_SK_FE_final.pdf )
Strategia Komunikacji Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/145059/Strategia-komunikacji-FEnIKS.pdf )
Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/128895/ksiega_marki_FE_styczen_2024.pdf )
Kartą wizualizacji programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/129889/karta_wizualizacji_fe_na_Infrastrukture_klimat_srodowisko.pdf ) i przekaże je do akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy na swój koszt wszystkie materiały do siedziby Zamawiającego pod wskazany przez niego adres.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.2 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 917000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA SP. Z O. O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671357952

7.3.3) Ulica: DOLINA 35

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-212

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.