Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757044
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20a5ecb3-33a5-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a5ecb3-33a5-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228022/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na części: część I oraz część II, z uwagi na brak środków finansowych na realizację całości zamówienia w jednym roku budżetowym, a także trudności organizacyjne w realizacji całości przedmiotu zamówienia do końca 2023 roku, gdyż realizacja zadania będzie odbywać się w obiekcie czynnym.
3.5. W roku 2023 zrealizowano część I zamówienia w postaci remontu sal rozpraw na II piętrze budynku i gabinetów sędziów na III piętrze budynku obejmującego malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej, cyklinowanie parkietu, wymianę opraw oświetleniowych na ledowe oraz montaż klimatyzacji z przeprowadzeniem prac instalacyjnych elektrycznych oraz kanalizacyjnych z wykonaniem napraw po pracach instalacyjnych dla 7 sal rozpraw na II piętrze oraz 10 gabinetów sędziów na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także przebudowę pomieszczenia przesłuchań małoletnich z aranżacją wnętrza oraz z przebudową instalacji AV.
3.6. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie Wykonawcy na realizację II części przedmiotu zamówienia, to jest robót budowlanych w postaci: remontu niektórych pomieszczeń sekretariatów komórek organizacyjnych położonych na parterze i I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, obejmującego malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej, cyklinowanie parkietu oraz wymianę opraw oświetleniowych na ledowe wraz z wykonaniem napraw po przeprowadzonych pracach instalacyjnych elektrycznych związanych z wymianą opraw, a także wykonaniem napraw po przeprowadzonych pracach instalacyjnych elektrycznych i kanalizacyjnych związanych z wykonaniem systemów klimatyzacji w ramach odrębnego zamówienia.
3.7. Roboty opisane w pkt 3.5.1 powyżej zostały określone w:
3.7.1. przedmiarze robót – część budowlana, stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ
3.7.2. przedmiarze robót – część instalacyjna, stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ w:
Rozdziale 1 – Poziom 0
Rozdziale 2 – Poziom +1 w punktach 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 11 lipca 2024 rokudo godziny 8:00 w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1742K w km od 4+636 do km 5+740 w miejscowości Roczyny, Powiat Wadowicki
- Remont zabytkowej elewacji budynku, remont zabytkowej sali rozpraw nr 33 oraz remont toalet publicznych na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.