eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceRemont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338757044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20a5ecb3-33a5-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a5ecb3-33a5-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na części: część I oraz część II, z uwagi na brak środków finansowych na realizację całości zamówienia w jednym roku budżetowym, a także trudności organizacyjne w realizacji całości przedmiotu zamówienia do końca 2023 roku, gdyż realizacja zadania będzie odbywać się w obiekcie czynnym.
3.5. W roku 2023 zrealizowano część I zamówienia w postaci remontu sal rozpraw na II piętrze budynku i gabinetów sędziów na III piętrze budynku obejmującego malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej, cyklinowanie parkietu, wymianę opraw oświetleniowych na ledowe oraz montaż klimatyzacji z przeprowadzeniem prac instalacyjnych elektrycznych oraz kanalizacyjnych z wykonaniem napraw po pracach instalacyjnych dla 7 sal rozpraw na II piętrze oraz 10 gabinetów sędziów na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także przebudowę pomieszczenia przesłuchań małoletnich z aranżacją wnętrza oraz z przebudową instalacji AV.
3.6. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie Wykonawcy na realizację II części przedmiotu zamówienia, to jest robót budowlanych w postaci: remontu niektórych pomieszczeń sekretariatów komórek organizacyjnych położonych na parterze i I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, obejmującego malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej, cyklinowanie parkietu oraz wymianę opraw oświetleniowych na ledowe wraz z wykonaniem napraw po przeprowadzonych pracach instalacyjnych elektrycznych związanych z wymianą opraw, a także wykonaniem napraw po przeprowadzonych pracach instalacyjnych elektrycznych i kanalizacyjnych związanych z wykonaniem systemów klimatyzacji w ramach odrębnego zamówienia.
3.7. Roboty opisane w pkt 3.5.1 powyżej zostały określone w:
3.7.1. przedmiarze robót – część budowlana, stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ
3.7.2. przedmiarze robót – część instalacyjna, stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ w:
Rozdziale 1 – Poziom 0
Rozdziale 2 – Poziom +1 w punktach 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 11 lipca 2024 roku
do godziny 8:00 w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.