Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354177/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury turystycznej w dolinie rzeki Bystrzycy i Piławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury turystycznej w dolinie rzeki Bystrzycy i Piławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d29f44b4-37fd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014982/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Wilkowie w ramach zadania: Rozbudowa infrastryktury turystycznej w dolinie rzeki Bystrzycy i Piławy- RFIL
1.1.12 Modernizacja i dostosowanie szatni sportowej w Bystrzycy Górnej na potrzeby węzła sanitarnego dla potrzeb stanicy rowerowej z polem biwakowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1672967,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 (Wilków) obejmuje w szczególności:1) roboty ziemne,
2) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami,
3) wykonanie ścian żelbetowych z izolacjami,
4) montaż konstrukcji drewnianej budynku i dachu wraz z pokryciem dachowym,
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie ścianek działowych,
7) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
9) roboty malarskie i posadzki,
10) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji,
11) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
12) montaż powietrznej pompy ciepła,
13) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z ogrzewaniem podłogowym,
14) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
15) wykonanie instalacji odgromowej,
16) wykonanie WLZ,
17) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu,
18) wykonanie instalacji p.poż., alarmowej, anten radiowych, przeciwwłamaniowych, CCTV,
19) montaż oświetlenia,
20) zagospodarowanie terenu zewnętrznego – chodniki, parking, plac zabaw, obiekty małe architektury,
21) wykonanie instalacji fotowoltaicznej – Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi dokumentami formalno-prawnymi (zmiana warunków zasilania) oraz wykonaniu instalacji w oparciu o OPIS INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ załączony do dokumentacji elektrycznej.
UWAGA! Instalację fotowoltaiczną należy wycenić w kosztorysie ofertowym
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca projekt techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262620-3 - Ściany nośne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 1389942,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 (Bystrzyca Górna) obejmuje w szczególności:1) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2) przebudowa posadzki na gruncie,
3) przebudowa ścianek i sufitów w technologii suchej zabudowy,
4) montaż okładzin ściennych,
5) roboty malarskie,
6) dostawa i montaż pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy wody,
7) wykonanie wentylacji pomieszczeń,
8) montaż stolarki drzwiowej,
9) przebudowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej wewnętrznej,
10) wykonanie ogrzewania podłogowego,
11) przebudowa instalacji elektrycznej,
12) montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 4070 Wp Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi dokumentami formalno-prawnymi (zmiana warunków zasilania) oraz wykonaniu instalacji,
13) montaż stacji ładowania rowerów (z możliwością odpłatnego ładowania przy pomocy aplikacji mobilnej). Parametry stacji to min 4 gniazda,
14) wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
15) montaż monitoringu wizyjnego umożliwiającego rejestrację w godzinach nocnych – 3 kamery z podłączeniem do istniejącego rejestratora w szatni sportowej.
UWAGA! Instalację fotowoltaiczną, oświetlenie zewnętrzne, stację ładowania rowerów, montaż monitoringu wizyjnego należy wycenić w kosztorysie ofertowym w oparciu o załączony PZT i opis oświetlenia zewnętrznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 283025,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1934594,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2855144,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598076,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX Dumicz Leszek sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-001-01-20
7.3.3) Ulica: Wrocławska 109
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-306
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Dostawa urządzeń medycznych - stacjonarny cyfrowy aparat rtg.
- Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym Środkowego Nadodrza w Świdnicy, woj. lubuskie - 10 szt. okien.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.