Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372119/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUCHARZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 226
1.5.2.) Miejscowość: Mucharz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483
1.5.8.) Numer faksu: 33 8769005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mucharz.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mucharz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 2382.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5811c9e8-409c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034438/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja Szkoły Podstawej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021 pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238 na działkach nr 782/66 i 782/21 wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych, wymianą źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, wymianą grzejników, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1580612,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót ogólnobudowlanych zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 19 października 2022 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:1. Firma Usługowo-Handlowa „NOWIX Mariusz Nowak z siedzibą w 32-566 Alwernia przy ulicy H. Sienkiewicza 7. Cena brutto oferty 3 240 598,38 złotych.
2. Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda z siedzibą w 33-342 Barcice Dolne przy ulicy Wiejska 10. Cena brutto oferty 2 247 823,47 złotych.
3. Firma Budowlana Robert Lichosyt z siedzibą w 34-200 Sucha Beskidzka przy ulicy Przemysłowa 10. Cena brutto oferty 2 344 000,00 złotych.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie wykonania robót ogólnobudowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238 w ramach projektu współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238 na działkach nr 782/66 i 782/21 wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych, wymianą źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, wymianą grzejników, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej” zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 528 130,57 złotych brutto.
Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247823,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240598,38 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





