Og³oszenie z dnia 2024-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00417832/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00520290/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKÓ£ SPECJALNYCH IM. JANA BRZECHWY W SZAMOTU£ACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639652446
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko³³±taja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612920937
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zss-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06defd14-d8f3-4a79-a24f-fe0f55109db5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00409294
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00351282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06defd14-d8f3-4a79-a24f-fe0f55109db53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl
lub platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Natalia Sobczak, tel.: +48
612920937, email: sekretariat@zss-szamotuly.pl
Szczegó³owe informacje: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
16) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu +48 22 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
Sk³adanie ofert: https://ezamowienia.gov.pl
Szczegó³y w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj± dokumenty i
o¶wiadczenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zgodnie
z ustaw± – Pzp oraz aktami wykonawczymi do uPzp, w szczególno¶ci zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,
jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452)
Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis elektroniczny wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania bêd±cego
podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o
us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (forma elektroniczna).
Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, podpis
zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ
i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane
identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator
¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem
zaufanym).
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis
elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w
sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz
uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego (postaæ elektroniczna opatrzona
podpisem osobistym).
UWAGA
§ 7 ust. 3 i 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z
dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków
dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) pe³nomocnictwa – mocodawca.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza
(je¿eli dotyczy). Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne po¶wiadczenie zgodno¶ci
odpisu, wyci±gu lub kopii
z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wzory dokumentów i o¶wiadczeñ stanowi± za³±czniki do SWZ i s± dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe
podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Ko³³±taja 1, 64-500
Szamotu³y, tel. +48 61292920937, e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl, godz. do kontaktu: poniedzia³ek – pi±tek od 8:00 do 15:00,
3) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkó³ Specjalnych im. Jana Brzechwy, e-mail: tel. +48
61292920937, e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa budynku Szko³y
Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy”
(nr postêpowania: ZSS-ZP.271.2.2024);
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty
upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
7) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli
administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym
przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa
w art. 13 ust. 2 RODO;
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj.
Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj.
Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
Szczegó³owe informacje w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS-ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposa¿enie
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, zgodnie z Uchwa³± Nr
84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu
Inwestycji Strategicznych, zmienion± uchwa³± Rady Ministrów nr 176/2021, nr 87/2022 oraz nr 205/2022
Program: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Wstêpna Promesa Nr: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji, w ka¿dej czê¶ci zamówienia, musz± zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci
niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym
zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcom Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po odbiorze koñcowym Inwestycji
przez Beneficjenta (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawc±/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem
Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne
polubowne rozwi±zanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK bêdzie uwzglêdniaæ warunki wyp³aty wynagrodzenia
wynikaj±ce z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265).
Szczegó³owe informacje w SWZ i za³. do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32351200-0 - Ekrany
38652100-1 - Projektory
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia
39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów w³ókienniczych, odzie¿y i skóry
39713000-3 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do czyszczenia; ¿elazka do prasowania
44211500-7 - Szklarnie
44510000-8 - Narzêdzia
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych w ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno - kryteriach oceny ofert.
UWAGA !
1) Punktacja bêdzie liczona w ka¿dej czê¶ci zamówienia z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±czn± sumê punktów.
2) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, zgodnie z Uchwa³± Nr
84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu
Inwestycji Strategicznych, zmienion± uchwa³± Rady Ministrów nr 176/2021, nr 87/2022 oraz nr 205/2022
Program: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Wstêpna Promesa Nr: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji, w ka¿dej czê¶ci zamówienia, musz± zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci
niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym
zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcom Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po odbiorze koñcowym Inwestycji
przez Beneficjenta (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawc±/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem
Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne
polubowne rozwi±zanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK bêdzie uwzglêdniaæ warunki wyp³aty wynagrodzenia
wynikaj±ce z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265).
Szczegó³owe informacje w SWZ i za³. do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
66133000-1 - Us³ugi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych w ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno - kryteriach oceny ofert.
UWAGA !
1) Punktacja bêdzie liczona w ka¿dej czê¶ci zamówienia z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±czn± sumê punktów.
2) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ przyjazdów na teren inwestycji, w ka¿dym tygodniu trwania inwestycji, nie mniej ni¿ 6 godzin ³±cznie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który:
Czê¶æ 1 zamówienia (Wyposa¿enie):
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na warto¶æ co najmniej 250.000 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia
co najmniej 500.000,00 z³.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy
do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Czê¶æ 2 zamówienia (Nadzór Inwestorski):
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na warto¶æ co najmniej 50.000 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia
co najmniej 100.000,00 z³.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy
do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci
po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Czê¶æ 1 zamówienia (Wyposa¿enie):
a. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który posiada wymagan± wiedzê
i do¶wiadczenie:
Nale¿yte wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. 1 dostawy wraz z instalacj± wyposa¿enia (np.: meble, elektronika, wyposa¿enie pracowni, sprzêt rehabilitacyjny) budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np.: szko³y), o warto¶ci ³±cznej zadania co najmniej 500.000,00 z³ brutto, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Czê¶æ 2 zamówienia (Nadzór Inwestorski):
a. O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który skieruje do wykonania zamówienia osoby:
a) min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane
na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334),
b) min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci
w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane
na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334),
c) min. 1 os. - posiadaj±ca co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej
z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334),
d) min. 1 os. - posiadaj±ca co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682,
z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE,
w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r.
poz. 334),
e) min. 1 os. - specjalista ds. rozliczeñ projektów, posiadaj±cy do¶wiadczenie w rozliczaniu projektów objêtych dofinansowaniem – min. 1 projekt o warto¶ci powy¿ej 4.000.000 z³
w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania.
Dopuszcza siê, aby 1 osoba posiada³a dwa rodzaje ww. uprawnieñ.
b. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który posiada wymagan± wiedzê
i do¶wiadczenie:
Nale¿yte wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. 1 us³ugi polegaj±cej na nale¿ytym wykonaniu nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem ca³kowitym projektu dot. budowy, przebudowy lub remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np.: szko³y), o warto¶ci nadzoru inwestorskiego co najmniej 100.000,00 z³ brutto, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego te us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie. UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem (wzór za³. nr 4 do SWZ) tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie,
w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w SWZ.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz
z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych
lub do¶wiadczenia - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy).
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca
nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (Czê¶æ: 1, 2 zamówienia);
7) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca
nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (Czê¶æ: 1, 2 zamówienia).
Szczegó³owe informacje w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie
nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (Czê¶æ: 1, 2 zamówienia)
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (Czê¶æ: 1, 2 zamówienia)
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 1-2, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Czê¶æ: 2 zamówienia),
4) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Czê¶æ: 3 zamówienia),
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Czê¶æ: 3 zamówienia);
Szczegó³owe informacje w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy,2. Formularz cenowy do czê¶ci 3 zamówienia (Wyposa¿enie), 3. O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp,4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 5. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z dowodami potwierdzaj±cymi równowa¿no¶æ
(je¿eli dotyczy), 6. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), 7. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy), 8. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy), 9. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej (nale¿y
z³o¿yæ oryginalny dokument)
Szczegó³owe informacje w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:a) Czê¶æ 1 zamówienia (Wyposa¿enie): 7.500,00 z³;
b) Czê¶æ 2 zamówienia (Nadzór Inwestorski): 1.500,00 z³;
2) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp;
3) Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±;
4) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419);
5) Wadium wnoszone w pieni±dzu PLN nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy nr: 03 9072 0002 2004 0410 5767 0008, z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa”. Potwierdzenie polecenia przelewu zaleca siê do³±czyæ do oferty (nie stanowi to obowi±zku). Wadium uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku wskazanym przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki w ka¿dej czê¶ci zamówienia na poczet wykonania zamówienia, w wysoko¶ci 15% dofinansowania, nie wiêcej jednak ni¿ ³±czna kwota dla wszystkich czê¶ci = Czê¶æ 1 - Wyposa¿enie: 87.285,24 z³, Czê¶æ 2 – Nadzór Inwestorski: 17.125,93 z³. z³. Zamawiaj±cy wyp³aci wykonawcom zaliczkê (wk³ad w³asny) przed wyp³at± dofinansowania Wykonawcy, tj. w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki najpó¼niej w dniu przelewu ¶rodków na rachunek bankowy wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie zaliczki po odbiorze koñcowym inwestycji, co oznacza,
¿e zabezpieczenie musi byæ wa¿ne przez ca³y okres realizacji inwestycji. Szczegó³owe zapisy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy – za³. do SWZ.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±czniki do SWZ.2) Zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy, o których mowa w art. 455 uPzp.
3) Zamawiaj±cy zawar³ w Za³. 2a, 2b, (projektowane postanowienia umowy) do SWZ, dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, szczegó³owe zapisy dotycz±ce mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ umowy, w tym waloryzacji. Prosimy o zapoznanie siê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-21
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Dostawa ambulansów typu C z wyposa¿eniem
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby S±du Rejonowego w Szamotu³ach w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2027 r.
- Wsparcie grupowe dla dzieci przebywaj±cych w pieczy zastêpczej, powiatu szamotulskiego w formie warsztatów
- Wsparcie grupowe dla dzieci przebywaj±cych w pieczy zastêpczej, powiatu szamotulskiego w formie warsztatów
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markê EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertê parku wodnego w Szerzynach
- Doposa¿enie bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej nr 1 im. Przyjació³ Ziemi w Cz³uchowie w elektronikê i multimedia
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej ¶redniego napiêcia 15kV w strefie przemys³owej w Kleszczowie - czê¶æ pó³nocna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa Kliniki Neurochirurgii w KSW im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie".
- Sporz±dzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokó³ stawu na terenie Cmentarza Powstañców Warszawy wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Remont dróg dojazdowych do szpitala NZOZ £u¿yckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. przewidzianego do hospitalizacji rannych - etap I
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.