Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług i robót komunalnych na rzecz społeczeństwa dla Gminy Komańcza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komańcza 166
1.5.2.) Miejscowość: Komańcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 467 70 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie usług i robót komunalnych na rzecz społeczeństwa dla Gminy Komańcza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb1ebd6-2a95-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074507/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Wykonywanie usług i robót komunalnych na rzecz społeczeństwa dla Gminy Komańcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej: "ustawa pzp"), zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli są spełnione przesłanki wynikające z tego przepisu.
Powołane przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy pzp pozwalają udzielić zamówienia Gminnemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z/s w Szczawnem, Szczawne 41A, 38-542 Rzepedź (dalej: "wykonawca") pod nazwą „Wykonywanie usług i robót komunalnych na rzecz społeczeństwa dla Gminy Komańcza”.
Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z/s w Szczawnem posiada konieczny potencjał i doświadczenie do wykonania zadania. Szczegółowe warunki wykonania zadania określi umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wp.271. 6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług i robót komunalnych na rzecz społeczeństwa dla Gminy Komańcza w zakresie m.in.
1. Prace ziemne:
a. Cmentarz w miejscowości Rzepedź:
• Czyszczenie rowów, montaż rur drenażowych i przepustowych – 2 szt., transport ziemi
• Wyciąganie pni drzew
• Wykonanie rowu odwadniającego wraz z dwoma przepustami
• Niwelowanie terenu pod przyszłe kwatery
• Przygotowanie terenu pod budowę alejek
b. W miejscowości Komańcza:
• Korytowanie pod chodnik przy Komańcza Letnisko
• równanie terenu oraz załadunek ziemi na ogólnodostępnym, gminnym placu przy PKP.
• budowa placu postojowego przy cmentarzu komunalnym z materiałów dostarczonych przez zleceniodawcę.
• Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na gminnych terenach zielonych.
c. W miejscowości Mików:
• Odtworzenie rowów odwadniających przy drogach gminnych na długości 10 km odcinek Smolnik-Mików
• Transport ziemi z miejscowości Mików do Komańczy na potrzeby budowy placu postojowego przy cmentarzu.
2. Bieżące utrzymanie zieleni:
a. Utrzymanie i koszenie zaplecza boiska sportowego w Rzepedzi min 4 x w roku.
b. Utrzymanie i koszenie cmentarza komunalnego w Rzepedzi. 1x/m-ąc w okresie maj-październik.
c. Wycięcie gałęzi przy SP w Rzepedzi.
d. Utrzymanie i koszenie placu dożynkowego w Komańczy min 4 x w roku lub wg.potrzeb
e. Utrzymanie i koszenie ścieżki prowadzącej do cmentarza żydowskiego w Woli Michowej.
f. Wycinka drzew i krzewów na terenie Gminy, które nie wymagają zezwolenia na usunięcie – wg potrzeb.
3. W zakresie utrzymania infrastruktury dróg gminnych:
• Wycinka krzewów i gałęzi drzew, które powodują brak widoczności znaków drogowych dróg gminnych wg potrzeb.
• Czyszczenie kratek ściekowych drogowej kanalizacji deszczowej, ich wymiana lub montaż po uszkodzeniach i kradzieżach – materiał dostarcza zamawiający.
• Ustawianie, prostowanie znaków drogowych oraz tablic informacyjnych znajdujących się przy placach oraz drogach gminnych
• Mycie przystanków autobusowych 2 x w roku, w okresie wiosennym i jesiennym.
• Transport kruszywa do bieżącego remontu dróg gminnych wg potrzeb.
4. Pozostały zakres związany z działalnością komunalną:
• Piecza nad prawidłowym funkcjonowaniem szaletów gminnych – w tym drobne prace konserwatorskie i naprawy instalacji wod-kan (z wyłączeniem wymiany elementów wyposażenia, które wg potrzeb będą się odbywać na podstawie oddzielnych zleceń), uruchomienie na sezon letni oraz zabezpieczenie na sezon zimowy.
• Piecza nad prawidłowym funkcjonowaniem zdrojów publicznych w tym drobne prace konserwatorskie i naprawy instalacji wod-kan (z wyłączeniem wymiany elementów wyposażenia, które wg potrzeb będą się odbywać na podstawie oddzielnych zleceń), uruchomienie na sezon letni oraz zabezpieczenie na sezon zimowy.
• Prace konserwatorskie i naprawcze instalacji C.O i wod.kan w gminnych obiektach użyteczności publicznej.
• Utrzymanie drożności oraz czyszczenie krat na kolektorach kanalizacji deszczowej.
• Opróżnianie bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe obiektów należących do Gminy – wg zgłoszeń.
• Utrzymanie czystości i drożności przyłączy kanalizacji sanitarnej obiektów gminnych.
• Dostarczanie wody w pojemnikach 1m3 do celów innych niż woda pitna wg potrzeb.
• Obsługa i serwis trzech studni głębinowych w Komańczy (PKP, UG, Parking).
• Nadzór nad jakością pobieranej wody ze studni głębinowych S1 i S2 w Komańczy, w tym niezbędne badania wody – minimum 2x rok.
• Dostarczanie i obsługa dwóch toalet przenośnych wg zgłoszonego zapotrzebowania.
• Likwidacja dzikich wysypisk śmieci oraz coroczne sprzątanie poboczy dróg gminnych ze śmieci i transport do wyznaczonych przez Zamawiającego punktów.
• Transport wraz z załadunkiem i segregacją wstępną odpadów wielkogabarytowych do gminnego punktu PSZOK wg potrzeb.
5. Pozostałę zlecenia:
• obsługa oświetlenia przy drodze gminnej w miejscowości Szczawne – droga do byłej dyrekcji PGR.
• Czynności związane z prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i uczestnictwo w ewentualnych akcjach związanych z wystąpieniem stanów powodziowych.
• Przygotowanie i posprzątanie terenu pod imprezy organizowane przez Gminę Komańcza.
• Usługi transportowe na terenie gminy wg potrzeb.
• Inne wg zgłoszeń Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Szczawnem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-166-13-63
7.3.4) Miejscowość: Szczawne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-542
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.