Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ener elekt. obejmująca usługę kompleks polegającą na świadczeniu usługi przesył lub dystryb ener elekt oraz sprzedaży ener elekt. do obiek Gm. Radzanowo w okresie od 01.07.2025r do 30.06.2026r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-451
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.radzanowo.bipgmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ener elekt. obejmująca usługę kompleks polegającą na świadczeniu usługi przesył lub dystryb ener elekt oraz sprzedaży ener elekt. do obiek Gm. Radzanowo w okresie od 01.07.2025r do 30.06.2026r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a63fdd-37ca-4d12-ae57-97bd3fe2cc42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dost. ener. elektr. obejmująca usł. kompleks. polegającą na świadczeniu usł. przesył. lub dystryb. ener. elektr. oraz sprzedaży ener. elektr. do obiektów Gm. Radzan. w okr. od 01.07.2025 do 30.06.2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Gminy Radzanowo w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku”.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Przedmiotem zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie dystrybucji energii do lokali i obiektów Zamawiającego.
2) Prognozowana ilość zużycia energii - 826.275 kWh, w tym energia rozliczana w taryfie:
a) C12a - w ilości prognozowanej 815.481 kWh
b) C12w - w ilości prognozowanej 8.180 kWh
c) C12b - w ilości prognozowanej 555 kWh
d) C11 - w ilości prognozowanej 1.059 kWh
3) Miejsce dostawy energii elektrycznej: 74 punktów odbioru energii elektrycznej, określone w załączniku nr 6 do SWZ.
4) Zamawiający informuje, że szacunkowe roczne zużycie energii ma zastosowanie jedynie kalkulacyjne i nie stanowi zobowiązania do jej zakupu. Rzeczywista ilość zakupionej energii w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
5) Energia elektryczna winna spełniać standardy techniczne zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, przepisy eksploatacji urządzeń elektrycznych przy zachowaniu przepisów budowy urządzeń elektrycznych, przepisy BHP i aktualne normy.
6) Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji realizowana będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385), przepisach wykonawczych do tej ustawy, zasadami określonymi w koncesjach, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania.
7) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo Energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1068153,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1068153,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1068153,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa-Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1068153,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Zakładu Komunalnego w Maszewie
- "Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r dla SPZOZ w Choszcznie."
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU ORAZ DO TERENOWEGO ODDZIAŁU W RYBNIKU
- Dostawa i odkup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do Oddziałów Zamiejscowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Zakup w ramach umowy kompleksowej energii elektrycznej i jej dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Łobżenica oraz Gminnego Centrum Kultury w Łobżenicy
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





