eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sabnie › Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sabnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 73

1.5.2.) Miejscowość: Sabnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-331

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 255065670

1.5.8.) Numer faksu: 257874249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sabnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-570814e1-368d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070364/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346923

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIŚ.271.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przebudowy instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowicach w latach 2023-2025:
DO WYKONANIA W ETAPIE I – 2023 r.:
- obiekty 3a, 3b wg. PZT istniejące studnie głębinowe, przebudowa do wydajności 12,5m3/h wraz z przebudową obudów studziennych,
- przebudowa budynku SUW na podstawie dokumentacji projektowej – wszelkie roboty budowlano-remontowe wewnątrz budynku wraz z wymianą dachu i ociepleniem dachu, wymiana stolarki, zmiana aranżacji pomieszczeń,
- przebudowa instalacji sanitarnych wewnętrznych w budynku SUW – kanalizacyjnych, wodociągowych, ogrzewania i wentylacji,
- zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej technologii SUW (sprężarka awaryjna oraz lampa UV wg. etap II),
- przebudowa instalacji elektrycznych w budynku SUW – wykonanie nowego okablowania instalacji budynku oraz AKPIA, nowa instalacja oświetlenia i gniazd, korytka kablowe, tablice rozdzielcze, montaż okablowania CCTV oraz SSWiN (bez montażu urządzeń), przygotowanie instalacji do podłączenia agregatu prądotwórczego.
DO WYKONANIA W ETAPIE II – 2024 r.:
- przebudowa budynku SUW na podstawie dokumentacji projektowej – roboty na zewnątrz budynku m.i.n ocieplenie budynku z zewnątrz i wykonanie nowej elewacji, montaż zadaszeń, drabinki na dach, wykonanie utwardzeń zewnętrznych, montaż rynien i rur spustowych, plantowanie terenu,
- obiekt wg. PZT nr 9 - demontaż zbiornika bezodpływowego - neutralizatora ścieków z chlorowni,
- obiekt wg. PZT nr 10- demontaż zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne,
- obiekt wg. PZT nr 11 - proj. budowa zbiornika bezopływowego - neutralizatora ścieków z chlorowni,
- obiekt wg. PZT nr 12 - proj. budowa zbiornika bezopływowego na ścieki sanitarne,
- montaż i uruchomienie LAMPY UV,
- montaż i uruchomienie Spiralna sprężarka bezolejowa z zbiornikiem 250l z funkcją automatycznego restartu. Parametry: Q1= 15 m3/h, p = 0,8MPa, P= 2,4 kW,
- instalacja elektryczna – zakup, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z podłączeniem do przygotowanej instalacji w II etapie,
- instalacja elektryczna – zakup, dostawa i montaż urządzeń SSWiN (okablowanie wykonane wg. etap I),
- instalacja elektryczna – zakup, dostawa i montaż urządzeń CCTV (okablowanie wykonane wg. etap I),
- instalacja fotowoltaiczna,
- instalacja odgromowa,
- oświetlenie zewnętrzne (montaż słupów z wysięgnikami i lampami, okablowanie wykonane).
DO WYKONANIA W ETAPIE III – 2025 r.:
- demontaż istniejącego ogrodzenia,
- wykonanie nowego ogrodzenia z bramami wjazdowymi i furtkami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 5 do SWZ – Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3985200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3985200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3985200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 9C/19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3985200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.