Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00342339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00364217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana czujek systemu oddymiania i wyprowadzenie czujnika awarii pompy ppoż. i przycisku odpowietrzającego do pomieszczenia portierni w budynku Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warszawskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.chudzicka@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzp.uw.edu.pl/roboty-budowlane/dzp-361-128-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana czujek systemu oddymiania i wyprowadzenie czujnika awarii pompy ppoż. i przycisku odpowietrzającego do pomieszczenia portierni w budynku Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warszawskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf16b86-2f57-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244801/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.112 Wymiana czujek systemu oddymiania i wyprowadzenie czujnika awarii pompy ppooż i przycisku odpowietrzającego do pomieszczenia portierni w budynku domu studenta nr 3 Uniwersytetu Warszawskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-361/128/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Domu Studenta nr 3 UW, przy ul. Kickiego 12 w Warszawie, obejmujące w swoim zakresie wymianę czujek systemu oddymiania i wyprowadzenie czujnika awarii pompy ppoż. i przycisku odpowietrzającego do pomieszczenia portierni w budynku domu studenta nr 3 Uniwersytetu Warszawskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją) oraz wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607485,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL-System Kamil Szymczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262813681
7.3.3) Ulica: ul. Liwiecka 8B/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
- USŁUGA WSPARCIA DLA MACIERZY DELL UNITY 480 F SERIAL NUMBER: CKM00202600044
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z bieżnią okrężną i prostą oraz skocznią do skoku w dal przy Szkole Podstawowej w Godkowie
- "Wykonanie adaptacji oraz remontu dawnej stolarni na zgrzewalnie rur i narzędziownię Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa przedszkola i klubu dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój" (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.