Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344410/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00357526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych (obszar UE).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240, 17 8676260, 17 8676210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11487841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych (obszar UE).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a965bc7-bec0-475f-a86b-d7160cf4d483
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: „Podkarpacka Inicjatywa ALMA – europejskie mobilności młodych”. Nazwa programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.5 Inicjatywa ALMA.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.59.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326084,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych (obszar UE), w tym biletów od tanich przewoźników oraz związane z tym usługi, m.in. pośrednictwo w kontaktach z przewoźnikami w zakresie programów lojalnościowych, reklamacji, zmian rezerwacji itp., na potrzeby Zamawiającego. Zamówienie dotyczy biletów lotniczych, tam i z powrotem wraz z bagażem podręcznym i rejestrowanym w klasie ekonomicznej, na trasach:
a. POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice – CYPR/Larnaka
CYPR/Larnaka - POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice;
b. POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice - GRECJA/Larisa
GRECJA/Larisa - POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice;
c. POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice - HISZPANIA/Walencja
HISZPANIA/Walencja - POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice;
d. POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice - WŁOCHY/Bolonia
WŁOCHY/Bolonia - POLSKA lotniska: Rzeszów lub Kraków lub Katowice.
2. Maksymalna liczba w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych w okresie trwania umowy wynosi 171 sztuk biletów (171 osób x 1 bilet tam i z powrotem).
3. Planowana, szacowana ilość zamawianych biletów lotniczych (tam i z powrotem) w podziale na poszczególne trasy to: Polska-Cypr-Polska: 43 szt., Polska-Grecja-Polska: 42 szt., Polska-Hiszpania-Polska: 43 szt., Polska-Włochy-Polska: 43 szt.
4. Planowana liczba zamawianych biletów lotniczych w podziale na poszczególne lata to:
w 2025 roku: 57 szt. oraz w 2026 roku: 114 szt.
5. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp:
Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Szczególne wymagania są określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) w rozdziale V Opz aspekty środowiskowe z art. 96 ust. 2 pkt 1 Pzp i rozdziale VI Opz aspekty społeczne z art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy.
Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UPHOTEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112770574
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 12
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz form płatności BLIK w parkomatach zlokalizowanych w SPP w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Technologiczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Instytutu Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność.
- Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby CNBOP-PIB w ramach podróży służbowych na trasach krajowych i międzynarodowych
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla osób delegowanych za granicę
- Świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych i kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne wraz z ubezpieczeniem dla potrzeb OSW
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





