eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 48)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14de9151-1287-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie modernizacji muszli koncertowej w Parku Praskim w Warszawie, w formule 'zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: UD-VII-WZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
Lokalizacja Inwestycji: Muszla Koncertowa położona na terenie Parku Praskiego w Warszawie, w Dzielnicy Praga – Północ, działka ew. nr 8 obręb 4-15-02.
W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej: OPZ) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, poprzedzone opracowaniem dokumentacji projektowej.
Opis prac został umieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), który stanowi załącznik nr 2 do OPZ stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na trzy etapy:

ETAP I:

wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o dołączone do SWZ dokumenty w tym OPZ z załącznikami oraz projektowane postanowienia umowy z załącznikami.
W zakres Etapu I wchodzi wykonanie m. in.:
a) projektu zagospodarowania terenu;
b) projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów (o ile okaże się to konieczne) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, w tym uzyskanie pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) na wykonanie robót budowlanych;
c) projektu technicznego w szczegółowości projektu wykonawczego w formie odrębnych opracowań branżowych (wzajemnie ze sobą skoordynowane wszystkie branże występujące w przedmiocie zamówienia). Projekty techniczne powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt architektoniczno-budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych;
d) informacji BIOZ do projektu technicznego – informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego;
e) innych opracowań nie wymienionych wyżej a wymaganych przez jednostki uzgadniające;
f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
g) przedmiarów robót;
h) kosztorysów inwestorskich, wykonane w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót.
Uwaga:
Wykonanie dokumentacji projektowej (ETAP I) obejmuje zakres:
• robót Podstawowych (ETAP II) oraz
• prawa Opcji (ETAP III)


ETAP II:
wykonanie robót budowlanych – stanowiących zamówienie podstawowe (zakres opisano w OPZ i załącznikach).
W zakres Etapu II wchodzi wykonanie m. in.:
a) wszystkich robót związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej;
b) opracowania charakterystyki energetycznej budynku dla budynku muszli koncertowej po wykonaniu robót budowlanych;
c) opracowania dokumentacji powykonawczej.
d) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, zwanym dalej nadzór autorski.


ETAP III:
wykonanie robót budowlanych – stanowiących prawo Opcji - zagospodarowanie terenu
Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu:
a) wykonanie nasypu;
b) wykonanie widowni z prefabrykowanego betonu architektonicznego;
c) wykonanie nawierzchni wokół muszli koncertowej;
d) wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego;
e) wykonanie nasadzeń;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Szczegółowy zakres skorzystania z prawa opcji opisany jest w OPZ z załącznikami, w tym w PFU (załącznik nr 7 do SWZ) i projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w całości;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też za nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego oświadczenia woli od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego jego zakres w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 19 ust. 4 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy w zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem przypadków w projektowanych postanowieniach umowy, w których odrębnie uregulowano zapisy dotyczące prawa opcji (termin, wynagrodzenie, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, kary umowne);
6) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
a) OPZ wraz z załącznikami (w tym PFU i zalecenia konserwatorskie) – Załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy z załącznikami – załącznik nr 2 do SWZ
Zamawiający udostępnia Przedmiar kalkulacji kosztów inwestycji (załącznik nr 8 SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia (nie wymagany do złożenia wraz z ofertą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4963155,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7455000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4963155,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBURBIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231507975

7.3.3) Ulica: Waniliowa 1 lok. 79

7.3.4) Miejscowość: Zamienie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne i elektryczne, montaż technologii sceny.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4963155,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W punkcie 6.2.) "Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz z opcją.

W punkcie 6.3.) "Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem", wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz z opcją.

W punkcie 6.4.) "Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" wpisano cenę oferty za zamówienie podstawowe wraz z opcją.

W punkcie 8.2.) "Wartość umowy/umowy ramowej", wpisano wartość 4 963 155,71 zł tj. największy możliwy zakres zamówienia, w tym:
2 665 540,31 zł stanowiące zamówienie podstawowe oraz
2 297 615,40 zł stanowiące prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.