Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYNAJMU NAGŁOŚNIENIA W RAMACH POKAZU
„JESIENNY OGIEŃ 23”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WYNAJMU NAGŁOŚNIENIA W RAMACH POKAZU„JESIENNY OGIEŃ 23”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d074d826-4e2c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej zwaną ustawą Pzp. Uzasadnienie odstąpienia od procedur zamówień klasycznych:
Zamawiający w dniu 04.09.2023 r. otrzymał do realizacji zadanie polegające na zakontraktowaniu nagłośnienia na pokaz zdolności bojowych SZ RP pn. „Jesienny Ogień 23”. Mając na uwadze krótki, narzucony termin wykonania zadań a także niemożność wcześniejszego przewidzenia konieczności wykonania przedmiotowego zamówienia przez Zamawiającego, czy też niemożność przewidzenia przez Zamawiającego zamówień, których nie ma w rocznych lub wieloletnich planach, zaistniały faktyczne przesłanki, do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
W związku z przeprowadzonym szacowaniem wartości tego zamówienia, zasadnym jest, aby negocjacje przeprowadzić z Wykonawcą:
CRAFTMAN Andrzej KRAWIEC ul. Asfaltowa 5, 02-527 Warszawa
ze względu na najkorzystniejszą cenę realizacji zadania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.47.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wynajęcia nagłośnienia w rejonie wieży artyleryjskiej na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych - Orzysz w ramach pokazu zdolności bojowej SZ RP pn. „Jesienny Ogień 23” .
II. Terminy realizacji:
1. Rozpoczęcie montażu systemu nagłośnienia od dnia 15.09.2023 r.,
2. Nagłośnienie próby generalnej do uroczystości w dniu 16.09.2023 r. od godz. 10.00,
3. Nagłośnienie głównych uroczystości w dniu 17.09.2023 r. od godz. 09.00,
4. Zakończenie demontażu użytego sprzętu i urządzeń, od godz. 16.00 dnia 17.09.2023 r. do godz. 12.00 dnia 18.09.2023 r.,
III. Specyfikacja sprzętowa systemu nagłośnienia:
1. W systemie nagłośnienia należy uwzględnić:
1) Co najmniej 9 szt. zestawów nagłośnieniowych składających się z grona dźwiękowego z min. 6 głośników typu dﺍ&b audiotechnik X8/V12 lub
o równorzędnych parametrach.
1) Mikrofony przewodowe - 4 szt., 2 mikro-porty
2) Mikrofony bezprzewodowe - 6 szt. Typu SHURE ULX-D lub równoważne,
w tym 2 mikro-porty
3) Urządzenie do odtwarzania muzyki z nośników : płyta CD, MPS: pamięć USB
4) Nagłośnienie tła - przejazdu czołgów (mikrofony pojemnościowe)
5) Nagłośnienie meldunku w oparciu o mikrofon bezprzewodowy, na tyczce
6) Nagłośnienie przemówień na trybunie wraz z monitorem odsłuchowym
7) Nagłośnienie pikniku wojskowego zlokalizowanego na terenie imprezy oraz strefy VIP
8) Nagłośnienie musi być słyszalne w całej strefie przebywania publiczności
9) Przewody elektryczne użyte do realizacji usługi nagłośnienia muszą być
- sprawdzone i sprawne, chronione na przejściach i przejazdach najazdami kablowymi, w liczbie 150 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRAFTMAN Andrzej Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211267168
7.3.3) Ulica: Asfaltowa 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-527
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-15 do 2023-09-18INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- ZP/13/2025-Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back up
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.