Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej i remont instalacji wody w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warynskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-541
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@koszalin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koszalin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a480c0d-fb73-48a5-b9d9-58509f88f2861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej i remont instalacji wody w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a480c0d-fb73-48a5-b9d9-58509f88f286
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133907/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont instalacji wodnej i hydrantowej w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie ul. Waryńskiego 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wewnętrznych wodnych w siedzibie Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7, obejmująca wewnętrzną instalację ppoż. – hydrantową, w całym budynku, oraz wymianę wewnętrznych instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji w poziomie kondygnacji piwnicznej budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera załącznik nr 1A oraz dokumentacja, obejmująca: - Projekty Wykonawcze; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary Robót (które stanowią materiał pomocniczy do złożenia oferty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 689246,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174778,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764620,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy MIRKLIM Mirosław Owięcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691689354
7.3.3) Ulica: Malechówko
7.3.4) Miejscowość: Malechówko
7.3.5) Kod pocztowy: 76-142
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW OWIĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW OWIĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764620,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa ochrony mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2026 roku o kodzie 19 12 10 z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- Sprzątania pomieszczeń oraz utrzymania należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42.
- Wykonanie przeglądu drzew przeznaczonych do wycinki pod inwestycję: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 151 na odcinku Recz - Choszczno
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie z podziałem na części.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont dodatkowego budynku Centrum Kultury i Turystyki wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
- SVA/4620-616/2025 Remont kotłowni gazowej w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w Białobrzegach k/Zegrza.
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





