eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2022/2023 na zadanie nr 1,2,3 i 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2022/2023 na zadanie nr 1,2,3 i 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857132200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@choroszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/72f32d0f-75b5-4004-8368-11e41ac099a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2022/2023 na zadanie nr 1,2,3 i 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208c9860-39a7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025619/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2022/2023 na zadanie nr 1,2,3 i 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:
1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.
1.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.


a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;
2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:
2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg
- gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;

3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:

3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

3.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania.

a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120843,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:
1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.
1.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.


a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;
2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:
2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg
- gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;

3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:

3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

3.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania.

a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120843,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:
1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.
1.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.


a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;
2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:
2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg
- gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;

3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:

3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

3.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania.

a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120843,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:
1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.
1.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 104 godzin,
- zadaniu nr 2 - 104 godzin,
- zadaniu nr 3 - 104 godzin.
- zadaniu nr 4 - 104 godzin.


a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;
2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:
2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 45 godzin,
- zadaniu nr 2 - 45 godzin,
- zadaniu nr 3 - 45 godzin.
- zadaniu nr 4 - 45 godzin.

a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 85 m3,
- zadaniu nr 2 – 85 m3,
- zadaniu nr 3 - 85 m3.
- zadaniu nr 4 - 85 m3.

b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:
2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

2.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 28 m3,
- zadaniu nr 2 – 28 m3,
- zadaniu nr 3 - 28 m3.
- zadaniu nr 4 - 28 m3.

c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg
- gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;

3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:

3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r godz. 24.00
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

3.2 w okresie od dnia 01.01.2023 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- zadaniu nr 1 - 19 godzin,
- zadaniu nr 2 – 19 godzin,
- zadaniu nr 3 - 19 godzin.
- zadaniu nr 4 - 19 godzin.

Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania.

a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120843,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174787,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Małgorzata Dojlida

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966 033 82 76

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17478700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174787,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Małgorzata Dojlida ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966 033 82 76

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174787 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174787,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Małgorzata Dojlida

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966 033 82 76

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174787 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174787,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174787,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Małgorzata Dojlida

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966 033 82 76

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174787 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.