Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347374/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00425555/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 – etap II – B.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 – etap II – B.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfc470b-3675-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2; oraz wykonanie drogi dojazdowej do altany śmietnikowej - B.O.-II ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.59.2023.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52746,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. W ramach niniejszego postępowania przewiduje się do realizacji zakres robót obejmujący zagospodarowanie podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 poprzez rozbiórkę istniejących oraz budowę nowych chodników i obiektów małej architektury, przebudowę drogi gminnej ul. Gagarina oraz przebudowę sieci wodociągowej zgodnie z dokumentacją projektową.
Zakres prac objętych postępowaniem określa dokumentacja projektowa z zakreślonym w kolorze zielonym obszarem (załącznik nr 1 – branża drogowa i elektryczna, załącznik nr 2 – stała organizacja ruchu, załącznik nr 3 – zieleń i nasadzenia).
Uwaga do dokumentacji projektowej:
W projekcie wykonawczym branży drogowej rys. nr 3 występują błędy w grubościach warstw podbudowy drogi pożarowej, włączenia drogi pożarowej i stanowiska postojowego w zakresie grubości warstwy odsączającej i mieszanki niezwiązanej.
Dla drogi pożarowej, włączenia drogi pożarowej oraz stanowiska postojowego należy przyjąć zgodnie z wyszczególnionymi w rys. nr 2 grubości warstw podbudowy: warstwa odsączająca – 40 cm; mieszanka niezwiązana – 20cm - pozostałe warstwy bez zmian.
II. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. roboty drogowe:
wycinkę, karczowanie, utylizację drzewostanu i krzewów będących w kolizji z zrealizowanym zamówieniem;
roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia podwórek oraz nawierzchni w obrębie opracowania;
wykonanie części drogi pożarowej;
wykonanie chodników i dojść do budynków;
wykonanie połączenia drogi pożarowej z drogą publiczną;
wykonanie miejsc postojowych dla pojazdów komunalnych;
2. docelową organizację ruchu:
demontaż oznakowania pionowego;
wykonanie oznakowania pionowego;
wykonanie oznakowania poziomego;
3. w zakresie branży elektrycznej:
montaż rur osłonowych na kablach elektroenergetycznych zgodnie z uzgodnieniami TAURON S.A;
4. w zakresie wykonania zieleni:
humusowanie terenu pod nasadzenia drzewostanu i krzewów;
wykonanie nasadzeń zastępczych drzewostanu;
wykonanie nasadzeń zastępczych krzewów;
wykonanie trawników z humusowaniem terenu;
5. w zakresie małej architektury:
montaż ławek pochodzących z demontażu;
montaż nowego zagospodarowania (ławki, piaskownice, kosze na śmieci, stojaki dla rowerów, stoliki szachowe wraz z siedziskami);
6. utrzymanie i pielęgnację nasadzeń drzew i krzewów.
Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w oparciu o:
decyzję nr 1/118/2021, tj. pozwolenie na budowę Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak BA.6740.1.118.2021 z dnia 07.07.2021r.;
decyzję, pozwolenie na wycinkę drzew Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak SR.613.1.96.4.2922.DM z dnia 13.02.2023r.
III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane;
roboty elektroenergetyczne;
nasadzenia i utrzymanie zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
IV. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Biuro Projektowe PRONAKO Paweł Musioł z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 31, 45-513 Opole tj. m.in.:
opinia geotechniczna;
projekt budowlany;
projekt wykonawczy – branża drogowa;
projekt wykonawczy – zieleń;
projekt stałej organizacji ruchu;
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – drogi;
szczegółowa specyfikacja techniczna – zieleń;
załącznik nr 1 – branża drogowa i elektryczna;
załącznik nr 2 – stała organizacja ruchu;
załącznik nr 3 – zieleń i nasadzenia.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy.
Zamawiający umożliwia i zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Architektura i Projekty Damian Bejton
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312394377
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 71a
7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Architektura I Projekty Damian Bejton
jakie przetargi wygrała firma
Architektura I Projekty Damian Bejton
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 142 dni
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów w SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania
- Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej "AZOTY" w 2026 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
- Świadczenie usług serwisu konserwacji aktualizacji i utrzymania w ramach outsourcingu informatycznego wdrożonego dla Zamawiającego oprogr. KSAT 2000i wraz z mDok i dla MOPS oprogr. KSAT 2000i.
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla urządzeń sieciowych, serwerów, macierzy oraz centralnego UPS na okres 12 m-cy
- Udzielanie pomocy weterynaryjnej rannym zwierzętom wolno żyjącym, eutanazja oraz usuwanie zwłok tych zwierząt w latach 2026 - 2027
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Niska Jabłonica - etap II, Rzuców - Ninków - etap III, Rzuców - etap IV
- Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Dębe Wielkie
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





