eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Przebudowa urządzeń budowlanych służących oczyszczaniu ścieków na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w zakresie instalacji odwadniania osadów oczyszczalni ścieków w Bąkowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa urządzeń budowlanych służących oczyszczaniu ścieków na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w zakresie instalacji odwadniania osadów oczyszczalni ścieków w Bąkowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 62 10 194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa urządzeń budowlanych służących oczyszczaniu ścieków na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w zakresie instalacji odwadniania osadów oczyszczalni ścieków w Bąkowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c2a2cf-461f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019713/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa urządzń budowlanych służących oczyszczaniu ścieków na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382530/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje modernizację gospodarki osadowej poprzez budowę obiektu gospodarki osadowej w skład którego wchodzi m.in.:
a) hala prasy taśmowej osadu
b) zbiornik osadu nadmiernego z napowietrzaniem
c) prasa taśmowa z układem recyrkulacji odcieku
d) stacja przygotowania polielektrolitu
e) silos do wapniowania osadu z podajnikiem
f) zagęszczacz grawitacyjny
g) pompa odciągania osadu
2. Dobór oraz montaż instalacji Paneli fotowoltaicznych o mocy 50 kW
3. Opracowaniem kompleksowej dokumentacji projektowej.
1) Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z aktualnymi na dzień przekazania przedmiotu umowy przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać w szczególności:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, w tym oddziaływania na środowisko wraz z raportem oddziaływania na środowisko jeśli dotyczy, cel publiczny, pozwolenie wodno-prawne wraz z decyzją pozwolenie wodnoprawne – jeżeli dotyczy, opinii, uzgodnień, pozwoleń celem wystąpienia przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa z wnioskiem o pozwolenie na budowę.
b) Sporządzenie i uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji,
c) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w tym projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 z późń. zm.) oraz inne opracowania niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w ilości po 5 egz. każdej z branży wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
d) Wykonanie kosztorysów inwestorskich opracowanych według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (…)(Dz. U. 2004r. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji – po 1egz. każdej z branży wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
e) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót po 1 egz. każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późń. zm.) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD.
f) Opracowanie przedmiaru robót dla oferentów na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późń. zm.) – po 1 egz. każdej branży wraz z wersją elektroniczną na płycie CD.
4. Wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla zadania Przebudowa urządzeń budowlanych służących oczyszczaniu ścieków na terenie Gminy Garbatka Letnisko w zakresie instalacji odwadniania osadów w oczyszczalni ścieków – ETAP PIERWSZY.

6. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w systemie zaprojektuj
i wybuduj w rozumieniu art. 7 pkt 21 UPZP polegające na budowie w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - dalej „uPb”, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) programie funkcjonalno- użytkowym (PFU)
2) wzorze umowy,
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia. Zamawiający
wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia, wbudowane materiały
oraz zamontowane urządzenia minimum 36 miesięcy gwarancji. Wymaga się, aby okres rękojmi był
równy okresowi gwarancji. W okresie gwarancji i rękojmi koszty związane z wszelkimi naprawami
oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zaoferowana cena znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2632200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2632200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.