Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272192/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zarządzenie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego - Magazyn Energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłomnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 20
1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122
1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zarządzenie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego - Magazyn Energii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68d4c67-2d5b-432d-885b-d2dfc3cea6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049807/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe zarządzanie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego - Magazyny Energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach naboru FESL.02.06-IZ.01-076/23 prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe zarządzanie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego – Magazyn Energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach naboru FESL.02.06-IZ.01-076/23 prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
2. Zakres usługi obejmuje w szczególności następujące obowiązki zarządzania administracyjnego, finansowego i technicznego projektem oraz monitorowanie jego realizacji, a w szczególności:
1) Rozliczanie projektu w systemie CST2021 i LSI2021:
a) kompleksowa i terminowa obsługa projektu w systemie CST2021 i LSI2021;
b) informowanie Zamawiającego z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem
o przygotowaniu potrzebnych dokumentów celem zamieszczenia w systemie CST2021 i LSI2021;
c) kompleksowa i terminowa obsługa wszystkich zakładek w systemie CST2021 i LSI2021 w tym rejestr zamówień, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów składania wniosków o płatność;
2) Wsparcie i doradztwo w realizacji projektu m. in.:
a) współpraca z Referatem Inwestycji i Zamówień Publicznych Beneficjenta, doradztwo
w zakresie udzielania zamówień publicznych w projekcie zgodnie z wytycznymi;
b) pomoc w przygotowaniu i opracowaniu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
c) doradztwo i pomoc w zakresie prowadzenia zamówień w CST2021,
d) współpraca z Działem Księgowości Zamawiającego, doradztwo w zakresie finansowej
i merytorycznej realizacji projektu;
e) wsparcie w planowaniu wydatków;
f) realizacja projektu zgodnie z założeniami określonymi we wniosku oraz umowie
o dofinansowanie.
3) Kontakt z Instytucją Zarządzającą:
a) przygotowanie pism do Instytucji Zarządzającej w zakresie związanym ze sprawozdawczością, wnioskowaniem o płatność, zmianami w projekcie, przygotowanie wymaganych oświadczeń, wyjaśnień, sprawozdań, itp.;
b) bieżące kontakty z Instytucją Zarządzającą oraz udział w kontrolach projektu prowadzonych przez odpowiednie organy;
c) pomoc w interpretacji zapisów w dokumentach.
d) monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programowych oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.
4) Obsługa finansowa projektu:
a) kontrola kompletności i zgodności dokumentów finansowych projektu
z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie (faktury, rachunki, listy płac, itp.) oraz harmonogramem działań projektowych;
b) pomoc w opisywaniu dokumentów księgowych;
c) współpraca z Działem Księgowości w zakresie prawidłowego ewidencjonowania wydatków;
d) bieżące nadzorowanie poprawności wykonania budżetu.
5) Koordynacja i monitoring projektu:
a) cykliczne spotkania w siedzibie Zamawiającego celem weryfikacji bieżących działań
i ustaleniem kolejnych (spotkania odbywać się będą raz w tygodniu)
b) nadzorowanie procesu realizacji wskaźników;
c) pomoc w tworzeniu okresowych raportów z realizacji projektu;
d) pomoc w udokumentowaniu wykonywanych działań, promocji projektu.
6) Nadzór techniczny :
a) współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego;
b) prowadzenie dokumentacji projektu oraz czuwanie nad prawidłowością tej dokumentacji;
c) udział w kontrolach, audytach zewnętrznych przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli projektu i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących. Uczestniczenie w przebiegu kontroli i audytów zewnętrznych do momentu ich zakończenia.;
d) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między Stronami w trakcie realizacji zadania);
e) wykonywanie innych zadań, których nie wymieniono powyżej, a ich wykonanie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji projektu.
7) Szczegółowy zakres prac będzie dostosowany do zaleceń określonych przez Instytucję Zarządzającą, w tym w szczególności wytycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atsys.pl Sp.zo.o Sp.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342817144
7.3.3) Ulica: ul. Lompy 7/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-030
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
weryfikacja nieruchomości oraz odbiory inwestycji (w razie konieczności)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATSYS.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATSYS.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KŁOMNICE
więcej: przetargi KŁOMNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądu drzew przeznaczonych do wycinki pod inwestycję: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 151 na odcinku Recz - Choszczno
- Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą "Pawilon Kultury" Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie
- Pełnienie funkcji zespołu inspektorów nadzoru dla zadania pn.: 'Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja'
- Zarządzanie , administrowanie i nadzorowanie pracy Zakładu Medycyny Nuklearnej w tym Pracowni PET/CT na samodzielnym stanowisku Pełnomocnika ds medycyny nuklearnej, przez okres 12 miesięcy
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





