Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00379679/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klukowo w formie zakupu biletów miesięcznych – ponowne postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Klukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862774520
1.5.8.) Numer faksu: 862774542
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klukowo w formie zakupu biletów miesięcznych – ponowne postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4251c15-81b2-48fb-a50c-5034d0c75b29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046197/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klukowo w formie zakupu biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165967,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie do 140 uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klukowo w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r. na trasach:
Przywozy:
1) Klukowo Szkoła – Trojanowo – Trojanówek – Kapłań – Klukowo Szkoła – Żabiniec – Dzikowiny – Sobolewo – Klukowo Szkoła;
2) Klukowo Szkoła – Lubowicz Kąty – Lubowicz Byzie – Stare Kostry – Kostry-Podsędkowięta – Kostry-Śmiejki – Piętki-Żebry – Piętki-Basie – Piętki-Szeligi – Piętki-Gręzki – Klukowo Szkoła.
Odwozy:
1) Klukowo Szkoła – Żabiniec – Sobolewo – Dzikowiny – Klukowo Szkoła – Kapłań – Trojanowo – Trojanówek – Klukowo Szkoła;
2) Klukowo Szkoła – Żabiniec – Sobolewo – Dzikowiny – Klukowo Szkoła – Kapłań – Trojanowo – Trojanówek – Klukowo Szkoła;
3) Klukowo Szkoła – Piętki-Gręzki – Piętki-Szeligi – Piętki-Basie – Piętki-Żebry – Kostry-Śmiejki – Stare Kostry – Kostry-Podsędkowięta – Lubowicz-Byzie – Lubowicz Wielki – Klukowo Szkoła;
4) Klukowo Szkoła – Piętki-Gręzki – Piętki-Szeligi – Piętki-Basie – Piętki-Żebry – Kostry-Śmiejki – Stare Kostry – Kostry-Podsędkowięta – Lubowicz-Byzie – Lubowicz Wielki – Klukowo Szkoła.
2. Orientacyjna łączna długość wszystkich kursów w ciągu jednego dnia nauki szkolnej wynosi około 134 km.
3. Dowóz uczniów do placówek oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin placówek oświatowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
4. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r., poz. 731).
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywanie właściwego stanu technicznego środków transportu, w tym przestrzeganie terminów badań technicznych, którymi świadczona będzie usługa.
6. Wykonawca musi zapewnić dzieciom i młodzieży bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
7. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowości i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), przy założeniach średnio 22 dni nauki miesięcznie. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
8. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi autobusami.
9. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
10. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. Transport uczniów powinien odbywać się autobusami z minimum 40 miejscami siedzącymi.
11. Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 1, następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Pietrzak Waldemar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450154364
7.3.4) Miejscowość: Wojny-Szuby Włościańskie 22
7.3.5) Kod pocztowy: 18-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Pietrzak Waldemar
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Pietrzak Waldemar
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Przewóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, t.j. od 07.01.2026 do 26.06.2026
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Usługi transportu, transportu medycznego i transportu sanitarnego - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





