eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Modernizacja sali sesyjnej przy Placu Zamkowym w Środzie Wielkopolskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali sesyjnej przy Placu Zamkowym w Środzie Wielkopolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 286 77 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali sesyjnej przy Placu Zamkowym w Środzie Wielkopolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15833d5-4184-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000945/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja sali sesyjnej przy Placu Zamkowym w Środzie Wielkopolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520000,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty i dostawy w ramach inwestycji pn. Modernizacja Sali Sesyjnej przy Placu Zamkowym w Środzie Wielkopolskiej.
Gmina Środa Wielkopolska realizuje obecnie inwestycję dotyczącą rozbudowy i nadbudowy nowej części Biblioteki Publicznej im. R.W. Berwińskiego w Środzie Wielkopolskiej. Zakończenie prac planowane jest na listopad 2023 r. W związku z powyższym zaplanowano prace modernizacyjne trzeciej kondygnacji w istniejącej części budynku biblioteki dotyczące adaptacji istniejącego pomieszczenia publicznego na salę sesyjną.
1) Zakres prac budowlanych:
Prace do wykonania, w celu adaptacji pomieszczenia na potrzeby sali sesyjnej, będą obejmowały:
-przekucia i rozbiórki fragmentów ścian;
-rozbiórkę ścianek mobilnych;
-rozbiórki w obrębie prowadnic ścianek mobilnych, w posadzce i pod sufitem;
-rozbiórkę posadzek z desek barlineckich;
-rozbiórkę podłoża z desek;
-wykonanie podłoża betonowego na styropianie i folii;
-wykonanie posadzki z paneli EGGER (lub innych równorzędnych) oraz cokolików przyściennych;
-wykonanie nowej obudowy słupów i pilastrów oraz sztucznego podciągu;
-wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i przeróbek w wentylacji mechanicznej;
-wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń;
-wykonanie instalacji niskonapięciowej - audiowizualnej w zakresie nagłośnienia, kamer i ekranów, sterowania av, roletami, klimatyzacją, oświetleniem i obsługą transmisji posiedzeń sesyjnych;
-wykonanie robót wykończeniowych:
• obłożenie części ściany płytkami ceramicznymi typu "cegła"
• obłożenie części ściany, słupów i pilastrów fornirem kamiennym
• obłożenie części ściany lamelami dekoracyjnymi i zamontowanie systemu zawieszeń obrazów
• instalacja rolet zaciemniających na oknach od strony zachodniej
• osadzenie stolarki drzwiowej
• malowanie ścian i sufitów
-wyposażenie pomieszczeń w urządzenia audio i video oraz meble.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023r. poz.1605) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.