eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2577499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uekat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8e58ed-e594-4847-9aeb-2dd27488b977

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu audio wideo i multimedialnego (projektory, ekrany, sprzęt nagrywający i odtwarzający) w ramach standaryzacji systemów audio-wizualnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/018/04030/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468381,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń/ sprzętów audiowizualnych wraz z montażem w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
a. Kalkulacja ceny ofertowej stanowiąca Formularz nr 1a do SWZ;
b. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Formularz nr 5 do SWZ;
c. Dokumentacja wykonawcza stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
d. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
e. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zwana dalej ,,Specyfikacją’’ stanowiąca Złącznik nr 3 do SWZ.
3. Urządzenia/sprzęty będące przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez zmawiającego na własny koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w Załączniku nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia do każdego urządzenia/sprzętu swojego oświadczenia, że jest on fabrycznie nowy, jest oznakowany symbolem CE, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. Przez sprzęt nowy rozumie się sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż 180 dni przed realizacją dostawy i nie używany.
6. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego i/lub dołączonego standardowo do sprzętu oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji tego oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych nie dostarczonych bezpośrednio przez producenta oprogramowania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu zamawiającego
w zakresie obsługi systemów audiowizualnych w siedzibie zamawiającego,
z użyciem dostarczonych urządzeń. Wykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie (min. 4h) dla pracowników zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Katowicach, ul. Bogucicka 5, w terminie odbioru. Zakres szkolenia powinien obejmować: znajomość zasad wykonywania czynności operatorskich urządzeń (włączanie, wyłączanie, konfiguracji systemu), umiejętności właściwej interpretacji informacji sygnalizowanych przez urządzenia, podstawowe zasady diagnostyki stanów awaryjnych, zasady postępowania w sytuacjach awaryjnych, obsługę oprogramowania zarządzającego urządzeniami, znajomość podstawowych zasad BHP przy obsłudze urządzeń.
8. W przypadku odniesienia się przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w przepisie art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, lub odniesienia się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza aby oferowane rozwiązanie spełniało inne wymagania, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SWZ (rozwiązania równoważne).
9. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi zawierać wycenę i opis wszystkich wyszczególnionych pozycji w Kalkulacji ceny ofertowej stanowiącej Formularz nr 1a do SWZ. W przypadku braku opisu oferowanego urządzenia/sprzętu lub wyceny którejś z pozycji, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ.
12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń posiadających następującą gwarancję:
12.1. dostarczone projektory laserowe – 60 miesięcy/źródło światła - 60 miesięcy lub 12000h;
12.2. dostarczone monitory interaktywne z modułem WiFi - 60 miesięcy;
12.3. dostarczone mobilne statywy elektryczne do monitorów interaktywnych
– 60 miesięcy;
12.4. dostarczone elektryczne uchwyty ścienne do monitorów interaktywnych
– 60 miesięcy;
12.5. dostarczone i zamontowane pozostałe urządzenia, sprzęt i inne przynależne
części składowe (w tym oprogramowanie) – minimum 24 miesiące;
12.6. montaż urządzeń systemu audiowizualnego – 60 miesięcy;
12.7. dostarczone i użyte materiały - 36 miesięcy.
Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji, warunków gwarancji, terminów gwarancyjnych oraz serwisowania zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Formularz nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty od odbycia wizji lokalnej w obiektach,
w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, jednakże dla chętnych, którzy wyrażą chęć do zapoznanie się z obiektami podajemy kontakt:
Robert Czopek - Dyrektor Biura Technicznego: e-mail: robert.czopek@ue.katowice.pl, tel.32/2577130.
14. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych w postępowaniu dokumentów i oświadczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565185,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SMT Adam Tkacz, Tomasz Bubel Spółka Cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Tkacz, Tomasz Bubel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542519565

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Jankego 12a/12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-616

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565185,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.