Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2577499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8e58ed-e594-4847-9aeb-2dd27488b977
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu audio wideo i multimedialnego (projektory, ekrany, sprzęt nagrywający i odtwarzający) w ramach standaryzacji systemów audio-wizualnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/018/04030/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468381,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń/ sprzętów audiowizualnych wraz z montażem w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
a. Kalkulacja ceny ofertowej stanowiąca Formularz nr 1a do SWZ;
b. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Formularz nr 5 do SWZ;
c. Dokumentacja wykonawcza stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
d. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
e. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zwana dalej ,,Specyfikacją’’ stanowiąca Złącznik nr 3 do SWZ.
3. Urządzenia/sprzęty będące przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez zmawiającego na własny koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w Załączniku nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia do każdego urządzenia/sprzętu swojego oświadczenia, że jest on fabrycznie nowy, jest oznakowany symbolem CE, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. Przez sprzęt nowy rozumie się sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż 180 dni przed realizacją dostawy i nie używany.
6. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego i/lub dołączonego standardowo do sprzętu oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji tego oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych nie dostarczonych bezpośrednio przez producenta oprogramowania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu zamawiającego
w zakresie obsługi systemów audiowizualnych w siedzibie zamawiającego,
z użyciem dostarczonych urządzeń. Wykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie (min. 4h) dla pracowników zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Katowicach, ul. Bogucicka 5, w terminie odbioru. Zakres szkolenia powinien obejmować: znajomość zasad wykonywania czynności operatorskich urządzeń (włączanie, wyłączanie, konfiguracji systemu), umiejętności właściwej interpretacji informacji sygnalizowanych przez urządzenia, podstawowe zasady diagnostyki stanów awaryjnych, zasady postępowania w sytuacjach awaryjnych, obsługę oprogramowania zarządzającego urządzeniami, znajomość podstawowych zasad BHP przy obsłudze urządzeń.
8. W przypadku odniesienia się przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w przepisie art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, lub odniesienia się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza aby oferowane rozwiązanie spełniało inne wymagania, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SWZ (rozwiązania równoważne).
9. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi zawierać wycenę i opis wszystkich wyszczególnionych pozycji w Kalkulacji ceny ofertowej stanowiącej Formularz nr 1a do SWZ. W przypadku braku opisu oferowanego urządzenia/sprzętu lub wyceny którejś z pozycji, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ.
12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń posiadających następującą gwarancję:
12.1. dostarczone projektory laserowe – 60 miesięcy/źródło światła - 60 miesięcy lub 12000h;
12.2. dostarczone monitory interaktywne z modułem WiFi - 60 miesięcy;
12.3. dostarczone mobilne statywy elektryczne do monitorów interaktywnych
– 60 miesięcy;
12.4. dostarczone elektryczne uchwyty ścienne do monitorów interaktywnych
– 60 miesięcy;
12.5. dostarczone i zamontowane pozostałe urządzenia, sprzęt i inne przynależne
części składowe (w tym oprogramowanie) – minimum 24 miesiące;
12.6. montaż urządzeń systemu audiowizualnego – 60 miesięcy;
12.7. dostarczone i użyte materiały - 36 miesięcy.
Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji, warunków gwarancji, terminów gwarancyjnych oraz serwisowania zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Formularz nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty od odbycia wizji lokalnej w obiektach,
w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, jednakże dla chętnych, którzy wyrażą chęć do zapoznanie się z obiektami podajemy kontakt:
Robert Czopek - Dyrektor Biura Technicznego: e-mail: robert.czopek@ue.katowice.pl, tel.32/2577130.
14. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych w postępowaniu dokumentów i oświadczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SMT Adam Tkacz, Tomasz Bubel Spółka Cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Tkacz, Tomasz Bubel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542519565
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Jankego 12a/12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-616
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMT ADAM TKACZ, TOMASZ BUBEL SC
jakie przetargi wygrała firma
SMT ADAM TKACZ, TOMASZ BUBEL SC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 61
- Dostawa serwerów
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów (inaktywacji) w składnikach krwi, adekwatnych do posiadanej aparatury inaktywacyjnej - Mirasol PRT
- Prenumerata czasopism polskich w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Dostawa przedłużenia subskrypcji oprogramowania zabezpieczającego przed wyciekiem informacji wraz z usługą wsparcia dla Uniwersytetu Śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego i nagłośnieniowego dla sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z modernizacją centrali wentylacyjnej I/Kraków - Nowa Huta
- Świadczenie usług tłumaczeniowych ustnych i pisemnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Adaptacja i remont pomieszczenia celem utworzenia strefy pacjenta wraz z wyposażeniem strefy" .
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej stołówki w budynku internatu ZS im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie na zaplecze sanitarno-szatniowe.
- Pierwszy etap w stronę wdrażania zielonej energii w gminie Skomlin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





