eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockWykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto - Płock.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto - Płock.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto - Płock.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8497cfa-5847-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie na podstawie art 305 pkt 1 w związku z art 214 ust 1 pkt 7.
Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7  ustawy (w wysokości do 40% wartości zamówienia podstawowego), w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie te polegać będzie na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot zamówienia w postępowaniu podstawowym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.79.2023.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto – Płock

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przychodnia Weterynaryjna Na 4 Łapy Monika Bromka, Katarzyna Skrzynecka S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Na 4 Łapy Monika Bromka, Katarzyna Skrzynecka S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743222351

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 35 lok 2

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r. lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 10 ust. 1 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.