eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomNajem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do
Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radom.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-703c5e30-ff66-4a5b-9212-680810ab8048

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do
Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-703c5e30-ff66-4a5b-9212-680810ab8048

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132568/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Najem urządzeń - samoobsługowych terminali płatniczych oraz usług towarzyszacych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w Szydłowcu, Przysusze, Lipsku i Zwoleniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem 6 samoobsługowych urządzeń płatniczych, zwanych dalej „opłatomatami” i usług towarzyszących:
1) obsługą wpłat bezgotówkowych kierowanych na rachunki bankowe Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku, Sądu Rejonowego w Przysusze, Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Sądu Rejonowego w Zwoleniu;
2) obsługą zakupu e – znaków za pomocą wyżej wymienionych opłatomatów;
3) zapewnieniem przez Wykonawcę wpłat gotówkowych na rachunki wyżej wymienionych sądów.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności dostarczenie (w tym rozładunek, wniesienie i zainstalowanie), uruchomienie oraz skonfigurowanie opłatomatów umożliwiających dokonywanie wpłat bezgotówkowych, obsługę zakupu znaków sądowych (e – znaków) oraz świadczenie usług towarzyszących w następujących lokalizacjach:
1) Sąd Okręgowy w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10;
2) Sąd Okręgowy w Radomiu, ul. Warszawska 1;
3) Sąd Rejonowy w Lipsku, ul. Partyzantów 1;
4) Sąd Rejonowy w Szydłowcu, Plac Marii Konopnickiej 7;
5) Sąd Rejonowy w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, z zastrzeżeniem, iż w ramach zawartej umowy, Wykonawca dokona bezpłatnie przeniesienia opłatomatu (wniesienia, zainstalowania, uruchomienia i skonfigurowania), w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia, do nowej lokalizacji Sądu Rejonowego w Przysusze, przy ul. 11 – go Listopada, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej konieczności;
6) Sąd Rejonowy w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6,
w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach wewnątrz budynków sądów, wskazanych po podpisaniu umowy, według wymagań opisanych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamawiający korzysta z preferencji programu „Polska Bezgotówkowa” (https://polskabezgotowkowa.pl/). Po stronie Wykonawcy należy zapewnienie Zamawiającemu w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego korzystania z terminali oferowanych przez wyżej wymieniony program. Terminale te będą zintegrowane z samoobsługowymi urządzeniami płatniczymi. Wykonawca kalkulując cenę uwzględni fakt pokrycia przez Fundację Polska Bezgotówkowa opłat ponoszonych za udostępnienie terminali i realizację wpłat bezgotówkowych dla Zamawiającego w ramach wyżej wymienionego Programu.
4. Zamawiający zapewnia powierzchnię, energię elektryczną i dostęp do internetu dla opłatomatów.
5. Wymagane funkcjonalności opłatomatów:
1) obsługa bezgotówkowa – realizacja wpłat bezgotówkowych (przy użyciu kart płatniczych oraz płatności BLIK) interesantów sądu na wskazane przez Zamawiającego rachunki bankowe po podpisaniu umowy;
2) obsługa zakupu e - znaków.
6. Wymagany zakres usługi towarzyszącej nierealizowanej za pomocą opłatomatu:
1) Wykonawca zapewni przyjmowanie wpłat gotówkowych bez prowizji od interesantów Sądu w placówkach podmiotu zewnętrznego i pokryje koszty z tym związane;
2) Zamawiający upoważni Wykonawcę do zawarcia umowy na obsługę wpłat gotówkowych na jego rzecz z wybraną przez Wykonawcę placówką pocztową lub bankiem;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Systemów Publicznych Leszek Sułkowski, Jacek Kowalewicz, Paweł Łaziński Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010461433

7.3.3) Ulica: ul. Równoległa 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-235

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przetwarzanie transakcji kartowych oraz automatyzacja przelewu środków - Fiserv Polska S.A.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2028-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.