Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345911/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00356116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych w ramach dostarczonych pakietów serwisowych systemu bazodanowego funkcjonującego w oparciu o licencje SAP HANA 2.0 lub rozwiązania równoważnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519693465
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1baeac4-3276-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych w ramach dostarczonych pakietów serwisowych systemu bazodanowego funkcjonującego w oparciu o licencje SAP HANA 2.0 lub rozwiązania równoważnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1baeac4-3276-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020736/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup licencji HANA dla Portalu Informacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345911/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-2502-27/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300813,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę pakietów serwisowych na poziomie Enterprise dla posiadanych przez Zamawiającego licencji SAP HANA 2.0 Base Edition w ilości 2 sztuk (2x64GB) które zapewnia realizacje usług w następującym zakresie:
1) wsparcie dla rozwiązywania błędów technicznych,
2) dostęp do platformy SAP Service Marketplace oraz SAP Developer Network (SDN),
3) dostęp do wcześniej wspomnianej możliwości aktualizowania systemów SAP zarówno od strony technicznej jak i funkcjonalnej,
4) możliwość skorzystania z funkcjonalności dostarczanych w ramach SAP Solution Manager w przypadku instalacji systemu po stronie Klienta,
5) możliwość skorzystania ze standardowych sesji wsparcia ze strony SAP,
6) wsparcie w rozwiązywaniu problemów w ramach trzeciej linii wsparcia dostarczanej przez SAP SE, z gwarantowanymi czasami wsparcia zapewnianymi w kooperacji przez SAP SE oraz Partnera.
2. Ważność pakietów serwisowych: 48 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338154,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343711,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338154,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KBJ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262571799
7.3.3) Ulica: Obozowa 57
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338154,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 124.2025 Dostawa Archiwum Modułowego na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej i Doświadczalnej Katedry Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania danymi w Biobanku
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 8
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania - w podziale na 5 zadań
- Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego na potrzeby WTWK-Partynice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu repertoryjno-biurowego w komórkach organizacyjnych Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z usługą opieki autorskiej
- Dostawa, migracja i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania do harmonogramów wraz ze szkoleniami, wsparciem i dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/24 TP/2025.
- Rozbudowa systemów wspomagających pracę Urzędu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Wzmocnienie systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrazów..." - etap I
- Świadczenie usług serwisowych Otwartych danych ZTM oraz Mapy Online ZTM.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





