eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › "Budowa żłobka w Czerwionce-Leszczynach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa żłobka w Czerwionce-Leszczynach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2351aef2-61f6-4840-b12f-7ad0a6b6f8d9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa żłobka w Czerwionce-Leszczynach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb208f68-0e54-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011386/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa żłobka w Czerwionce –Leszczynach (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku trzyoddziałowego żłobka przy ulicy Pawlasa w Czerwionce-Leszczynach, na działce nr 4819/498 wraz z zagospodarowaniem terenu.

2 Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.:

1) fazę projektową przedmiotem której jest wykonanie następujących opracowań:

a) koncepcja architektoniczna i funkcjonalna inwestycji opracowana i uzgodniona z Inwestorem na podstawie założeń programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egz. wersji papierowej,
b) projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – 6 egz. wersji papierowej (w tym 2 egz. dla organu administracji architektoniczno-budowlanej),
c) projekty wykonawcze – 4 egz. wersji papierowej,
d) przedmiar robót – 2 egz. wersji papierowej,
e) kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem – 1 egz. wersji papierowej,
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla całości zadania – 2 egz. wersji papierowej

Dodatkowo wszystkie w/w dokumenty i opracowania zostaną dostarczone Inwestorowi w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej.
Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych oraz oddania do użytkowania zrealizowanego obiektu, w tym w szczególności:
a) decyzja o pozwoleniu na budowę posiadająca klauzulę ostateczności,
b) zgoda na włączenie do drogi publicznej (uzgodnienie zjazdu),
c) uzgodnienia z dostawcami mediów,
d) uzgodnienia z rzeczoznawcą p.poż., rzeczoznawcą do spraw higieniczno-sanitarnych oraz bhp itp.

Dokumentację należy wykonać zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, przepisami Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenia ministra infrastruktury z dn. 18.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29.12.2021 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu Inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29.12.2021 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz wymogów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz innych (ppoż., BHP, itp.). Ponadto należy przewidzieć rozwiązania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności art. 6 ustawy.
Kosztorys inwestorski musi być z Zamawiającym uzgodniony i przez niego zaakceptowany. Zamawiający ma prawo nie zaakceptować kosztorysu jeśli poszczególne ceny jednostkowe rażąco będą odbiegać od cen rynkowych. Niedostarczenie ww. dokumentu lub dostarczenie dokumentów niezgodnego z SWZ - warunkami postępowania, w tym m.in. z opisem przedmiotu zamówienia, oraz złożoną ofertą skutkować będzie niepodpisaniem odbioru zakresu fazy projektowej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

2) fazę wykonawczą przedmiotem której jest wykonanie m. in. wszelkich robót budowlanych:

Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności budowę nowego obiektu żłobka oraz wykonanie zagospodarowania terenu wraz z dojściami, dojazdami, drogą wewnętrzną, zjazdami z dróg publicznych, parkingiem dla samochodów osobowych oraz infrastrukturą techniczną:

a) wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów,
b) budowa instalacji wewnętrznych,
c) budowa przyłączy instalacyjnych,
d) budowa nawierzchni utwardzonych, miejsc postojowych, elementów małej architektury, wiaty na kontenery na odpady stałe, ogrodzenia,
e) zagospodarowanie terenów zielonych,
f) budowa placu zabaw (z wyposażeniem),
g) wyposażenie meblowe wraz z wyposażeniem kuchni, w tym sprzęty i urządzenia węzła kuchennego,
h) wykonanie oznakowania pomieszczeń - opracowanie informacji wizualnej,
i) wyposażenie budynku we wszelki sprzęt stanowiący ochronę przeciwpożarową obiektu, w tym wyposażenie wg instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
j) dostawę sprzętu wyposażenia zgodnie z wymaganiami Inwestora,
k) wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów,
l) wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych,
m) wykonanie i dostarczenie niezbędnych dokumentów i opracowań, w tym m. in. instrukcji pożarowej budynku wraz z oznakowaniem oraz wyposażeniem zgodnie z instrukcją ppoż., świadectwa charakterystyki energetycznej, dokumentacji powykonawczej, etc.
Zamawiający wymaga, aby przy Wykonywaniu robót budowlanych stosować wyroby nowe, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie na podstawie odpowiednich przepisów. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z ich technologią montażu i systemowymi rozwiązaniami przyjętymi przez producenta. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, warunkami stosowania i montażu materiałów wynikających z dokumentów dopuszczających je do obrotu (KOT, ETA, krajowych lub europejskich deklaracji właściwości użytkowych, informacji producentów, jednostek certyfikowanych itp.), zharmonizowanymi normami europejskimi, Polskimi Normami.
Wszystkie zabudowane materiały, wyposażenie, urządzenia i osprzęt muszą być nieużywane i fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wykonanym przez KAM-ARCHITEKCI.PL sp. z o.o., ul. Paderewskiego 20B, 44-270 Rybnik stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
4. Zamówienie jest przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr 01/2021/6133/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę i Miasto Czerwionka-Leszczyny Inwestycji: Budowa żłobka w Czerwionce-Leszczynach”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8836566,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8836566,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RISER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321893938

7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów Wojennych 8

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-603

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

pokrycie dachu, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja, instalacje wewnętrzne, sieci i zagospodarowanie terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883656600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.