Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00319455/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00327742/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Smólniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001138189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smólnik 17B
1.5.2.) Miejscowość: Smólnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-815
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsmolnik.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsmolnik.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78964525-02e8-4189-a835-02a2d21175791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78964525-02e8-4189-a835-02a2d2117579
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPSMÓLNIK.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I – pieczywaSzczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (odpowiednio dla każdej z Części), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 6128,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II – świeże warzywa, owce, ziemniaki, artykuły spożywcze – sypkie konserwy, oleje, puszki itp.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (odpowiednio dla każdej z Części), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 59547,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - mięso, produkty mięsne, wędlinySzczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (odpowiednio dla każdej z Części), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 6607,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - nabiał.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (odpowiednio dla każdej z Części), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 22523,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - mrożonki, ryby mrożoneSzczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (odpowiednio dla każdej z Części), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 35167,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21 lipca 2025 r, do godz. 09:00 za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania nie została złożona żadna oferta dla Części I przedmiotowego postępowania.
II. Uzasadnienie prawne:
zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania dla Części I przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21 lipca 2025 r, do godz. 09:00 za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania nie została złożona żadna oferta dla Części II przedmiotowego postępowania.
II. Uzasadnienie prawne:
zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania dla Części II przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72043,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90621,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72043,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANIR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881040942
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72043,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21 lipca 2025 r, do godz. 09:00 za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania nie została złożona żadna oferta dla Części IV przedmiotowego postępowania.
II. Uzasadnienie prawne:
zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania dla Części IV przedmiotowego postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34984,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34984,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34984,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Triada Augusto Pomorze D. i T. Aleksandrowicz Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891002522
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34984,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





