Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376767/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PROBÓWEK DO POBORU I SEPARACJI OSOCZA W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
W RACIBORZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Kwiolecznictwa w Raciborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 3A
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 606385929
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikraciborz.ezamawiajacy.pl/pn/rckikraciborz/demand/227880/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PROBÓWEK DO POBORU I SEPARACJI OSOCZA W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWAW RACIBORZU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0540a01-78df-4870-b58b-fa7e16369a86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCKIK 05/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322790,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA PROBÓWEK DO POBORU I SEPARACJI OSOCZA W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
W RACIBORZU
Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do pobierania krwi i separacji osocza w systemie zamkniętym dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.
Zakres dostawy obejmuje:
1. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania 6ml – 110 000 szt.
2. Probówki do separacji osocza EDTA - Żel 8,5 ml –80 000 szt.
3. Probówki do separacji osocza EDTA - Żel 5 ml – 80 000 szt.
4. Probówki do hematologii K3EDTA – 120 000 szt.
5. Probówki do OB – 5000 szt.
6. Probówki do koagulologii 2 ml – 3 000 szt.
7. Igły 0,8 mm – 100 000 szt.
8. Łączniki do pojemników z krwią – 1 200 szt.
9. Adaptery do połączenia z igłami – 95 000 szt.
10. Adaptery z zabezpieczeniem do połączenia z igłami – 5 000 szt.
11. Nakłuwacze jednorazowe automatyczne (igła) o głębokości nakłucia 1,8-2,0 mm – 55 000 szt.
12. Probówki do analizy glukozy z fluorkiem sodu – 4 000 szt.
13. Statywy do próbówek OB – 4 szt.
14. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania 2ml – 10 000szt.
15. Probówki do hematologii K3EDTA 1ml – 5 000 szt.
16. Probówki do koagulologii 1 ml – 500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322790,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322790,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322790,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECLIPSE Boluk-Sobolewska Sp. Kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150
7.3.3) Ulica: życzkowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322790,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby stołówki w SOSWNiS w Raciborzu zgodnie z poszczególnymi częściami.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ZAPEWNIENIE ŚWIADCZENIA USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W RACIBORZU"
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO
- Dostawy ON w roku 2026 do zbiornika o poj. 5000 l, należącego do Zamawiającego wraz z bezgotówkowym rozliczaniem transakcji oraz elektronicznym systemem ewidencji tankowania i analizy rozliczeniowej
- Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2026
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, AKCESORIÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI ŻYLNEJ I SYSTEMU POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych"
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





