Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298602/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00309618/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00313302/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 177800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e17f623-ae9e-42a0-a2cf-65ec1e3d21011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e17f623-ae9e-42a0-a2cf-65ec1e3d2101
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzS.ZP.261.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271493,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 1 - Akcesoria do lasera urologicznego THULIO marki Dornier MedTech będący na wyposażeniu szpitalaLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 272 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: biały), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 30 W szt. 10
2 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 365 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: żółty), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 75 W szt. 10
3 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 550 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: zielony), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 100 W szt. 10
4 Cewnik z balonem do dylatacji moczowodu. Średnica balonu 18Fr, długość robocza cewnika 75cm. W zestawie z cewnikiem jednorazowe urządzenie pompujące. szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 124725,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 2 - Ureterorenoskop do zwężonych moczowodów wraz z drutem i koszulką dostępowąLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Ureterorenoskop cyfrowy do zwężonych moczowodów, w pełni giętki, jednokrotnego użytku do współpracy z włóknem laserowym, średnica zewnętrzna części roboczej endoskopu 7,5 Fr., kanał roboczo-irygacyjny o średnicy min. 3,6 Fr, pole widzenia 120st +-10%, długość robocza 670 mm ±5%, kąt wygięcia końcówki 275° góra i 275° dół, głębia ostrości 3 - 100 mm, źródło światła LED z automatycznym i manualnym doborem natężenia wbudowane w końcówkę URS, kamera wbudowana w końcówkę URS, Przycisk do wykonywania zdjęć i nagrywania filmów w rękojeści endoskopu. Krótkie przyciśnięcie w celu wykonania zdjęcia, długie przyciśniecie (dłużej niż 2 sek,) do rozpoczęcia oraz zakończenia nagrywania. Blokada umożliwiająca unieruchomienie dźwigni w żądanym położeniu. szt. 20
Ureterorenoskop musi być kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą PV 300.
2 Drut prowadzący z rdzeniem nitinolowym oraz pokryciem hydrofilnym na całej długości ,prosta końcówka, rozmiar 0,032 in x 150 cm szt. 20
3 Płaszcz dostępu moczowodowego z giętką końcówką dystalną oraz funkcją odsysania podczas litotrypsji. Dostępny w rozmiarach: 10/12Fr, 11/13Fr, 12/14Fr oraz długościach: 40 cm lub 50 cm do wyboru przez Zamawiającego. Możliwa kontrola odsysania poprzez przesuwną regulację zamknięcia odpowietrznika. Płaszcz oraz poszerzacz z nadrukowaną centymetrową podziałką oraz pokryciem hydrofilnym na całej długości. szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 42548,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 3 -Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear firmy Stryker będacy na wyposażeniu szpitalaLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - kodowany kolorem niebieskim szt. 300
2 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - z funkcją usuwania dymu - kodowany kolorem czarnym szt 50
3 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - z funkcją usuwania dymu, podgrzewaniem i nawilżaniem gazu - kodowany kolorem pomarańczowym szt 20
4 Dren jednorazowy kompatybilny z pompą laparoskopową typ AHTO , dren bez końcówki roboczej do zabiegów laparoskopowych szt 240
5 Dren jednorazowy kompatybilny z pompą laparoskopową typ AHTO firmy Stryker, dren z końcówką roboczą do zabiegów laparoskopowych szt 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Wartość części: 88720,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 4 -Jednorazowa osłona uchwytu lampy operacyjnejLp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Osłona uchwytu lampy operacyjnej, wykonana z twardego plastikowego pierścienia o średnicy zewnętrznej 115 mm i wewnętrznej od 15 mm do max. 48 mm ze schodkowym mocowaniem uchwytu oraz foliowej osłony, rozmiar uniwersalny dla uchwytów o średnicy max. 46 mm i długości do 13 cm ±1, jałowa, pakowana podwójnie w worek foliowy i opakowanie papierowo-foliowe, na opakowaniu 4 samoprzylepne etykiety do dokumentacji. szt 2000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121743,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121743,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121743,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121743,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45964,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45964,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45964,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45964,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97826,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97826,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97826,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97826,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu kwatermistrzowskiego - łodzi, radiotelefonów i odzieży specjalnej na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 143R polegająca na budowie drogi dla pieszych na długości 130 mb w m. Brzyście
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 161R polegająca na budowie drogi dla pieszych w km 5+817 - 6+137 w m. Chorzelów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz Gminy Mielec.
- Budowa Podstacji Pogotowia Ratunkowego w Radomyślu Wielkim
- Analiza i opracowanie koncepcji rozwoju układu drogowego powiatu mieleckiego: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
- DOSTAWY LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych oraz zestawów niezbędnych do przeprowadzenia operacji zaćmy oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Dostawa aplikatorów brachyterapeutycznych.
- Zakup wraz z transportem i wniesieniem leków, testów panelowych
- Dostawa wyrobów medycznych różnego przeznaczenia
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.