eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e17f623-ae9e-42a0-a2cf-65ec1e3d2101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e17f623-ae9e-42a0-a2cf-65ec1e3d2101

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzS.ZP.261.34.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271493,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 - Akcesoria do lasera urologicznego THULIO marki Dornier MedTech będący na wyposażeniu szpitala
Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 272 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: biały), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 30 W szt. 10
2 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 365 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: żółty), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 75 W szt. 10
3 Włókno światłowodowe do lasera THULIO marki Dornier MedTech, średnica rdzenia włókna 550 µm (kodowanie kolorystyczne rozmiaru: zielony), długość 3 m, wielorazowego uż. (maks. 10x), maks. moc lasera 100 W szt. 10
4 Cewnik z balonem do dylatacji moczowodu. Średnica balonu 18Fr, długość robocza cewnika 75cm. W zestawie z cewnikiem jednorazowe urządzenie pompujące. szt. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 124725,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 - Ureterorenoskop do zwężonych moczowodów wraz z drutem i koszulką dostępową
Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Ureterorenoskop cyfrowy do zwężonych moczowodów, w pełni giętki, jednokrotnego użytku do współpracy z włóknem laserowym, średnica zewnętrzna części roboczej endoskopu 7,5 Fr., kanał roboczo-irygacyjny o średnicy min. 3,6 Fr, pole widzenia 120st +-10%, długość robocza 670 mm ±5%, kąt wygięcia końcówki 275° góra i 275° dół, głębia ostrości 3 - 100 mm, źródło światła LED z automatycznym i manualnym doborem natężenia wbudowane w końcówkę URS, kamera wbudowana w końcówkę URS, Przycisk do wykonywania zdjęć i nagrywania filmów w rękojeści endoskopu. Krótkie przyciśnięcie w celu wykonania zdjęcia, długie przyciśniecie (dłużej niż 2 sek,) do rozpoczęcia oraz zakończenia nagrywania. Blokada umożliwiająca unieruchomienie dźwigni w żądanym położeniu. szt. 20
Ureterorenoskop musi być kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą PV 300.
2 Drut prowadzący z rdzeniem nitinolowym oraz pokryciem hydrofilnym na całej długości ,prosta końcówka, rozmiar 0,032 in x 150 cm szt. 20
3 Płaszcz dostępu moczowodowego z giętką końcówką dystalną oraz funkcją odsysania podczas litotrypsji. Dostępny w rozmiarach: 10/12Fr, 11/13Fr, 12/14Fr oraz długościach: 40 cm lub 50 cm do wyboru przez Zamawiającego. Możliwa kontrola odsysania poprzez przesuwną regulację zamknięcia odpowietrznika. Płaszcz oraz poszerzacz z nadrukowaną centymetrową podziałką oraz pokryciem hydrofilnym na całej długości. szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 42548,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 -Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear firmy Stryker będacy na wyposażeniu szpitala
Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - kodowany kolorem niebieskim szt. 300
2 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - z funkcją usuwania dymu - kodowany kolorem czarnym szt 50
3 Dren jednorazowy kompatybilny z insuflatorem PneumoClear - z funkcją usuwania dymu, podgrzewaniem i nawilżaniem gazu - kodowany kolorem pomarańczowym szt 20
4 Dren jednorazowy kompatybilny z pompą laparoskopową typ AHTO , dren bez końcówki roboczej do zabiegów laparoskopowych szt 240
5 Dren jednorazowy kompatybilny z pompą laparoskopową typ AHTO firmy Stryker, dren z końcówką roboczą do zabiegów laparoskopowych szt 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.5.5.) Wartość części: 88720,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4 -Jednorazowa osłona uchwytu lampy operacyjnej
Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Osłona uchwytu lampy operacyjnej, wykonana z twardego plastikowego pierścienia o średnicy zewnętrznej 115 mm i wewnętrznej od 15 mm do max. 48 mm ze schodkowym mocowaniem uchwytu oraz foliowej osłony, rozmiar uniwersalny dla uchwytów o średnicy max. 46 mm i długości do 13 cm ±1, jałowa, pakowana podwójnie w worek foliowy i opakowanie papierowo-foliowe, na opakowaniu 4 samoprzylepne etykiety do dokumentacji. szt 2000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121743,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121743,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121743,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121743,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45964,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45964,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45964,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45964,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97826,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97826,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97826,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97826,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.