Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348747/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00357279/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski - Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831205339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48158464910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpt@tarnobrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpt.nowadeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b95ac8a-2188-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b95ac8a-2188-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272714/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.2620.03.3024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową kosiarką na wysięgniku w ramach zadania pn.: ,,Dostawa i zakup ciągnika wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku”. Siedziba Zamawiającego - Zarządu Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego, mieści się pod adresem ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba. Przedmiot zamówienia winien być zgodny w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024, poz. 502) oraz spełniać obowiązujące normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wymagania techniczno- jakościowe sprzętu objętego przedmiotem zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni, wymagany sprzęt niezbędny do dostarczenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów. Wykonywane dostawy mają być zgodne w szczególności z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1693 z późn. zmianami), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 z późn. zmianami), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
3. Wykonawca ma zapewnić dostęp do autoryzowanego serwisu w odległości 100 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli w cenie zakupu, dostawy i rozładunku ciągnika wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku min. 3 wyznaczonych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi dostarczonego ciągnika wraz z kosiarką.
4. W celu należytej realizacji zamówienia Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia zobowiązani są współdziałać przy wykonywaniu umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionymi przedstawicielami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rol-Gos Małgorzata Śliwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641057653
7.3.3) Ulica: Chwałki 72
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE MAŁGORZATA ŚLIWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE MAŁGORZATA ŚLIWIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Przebudowa infrastruktury drogowej w mieście Nowa Dęba w 2025 roku z podziałem na 3 części: część I - ul. Cmentarnej część II - ul. Pszennej część III - ul. Willowej
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kosiarki wysięgnikowej
- "Zakup z dostawą używanego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Sprzedaż i dostawa ciągnika rolniczego
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.