Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów do oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego na potrzeby remontowo-konserwacyjne w obiektach
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kul1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów do oświetlenia awaryjnegoi ewakuacyjnego na potrzeby remontowo-konserwacyjne w obiektach
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333b50fe-3b49-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.42/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na potrzeby remontowo-konserwacyjne Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ (tabela nr 1).
3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia, zakup pozostałych 40 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy.
4. Łączną ilość poszczególnego rodzaju asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ. Podana ilość towaru jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru lub rezygnacji z niektórych produktów, w zależności od potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z zastrzeżeniem ust. 3.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ.
6. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane w SWZ. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy transportem własnym, na swój koszt i ryzyko, na podstawie zgłoszeń dokonanych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru, w miejsce wyznaczone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu.
9. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego i utylizacji zużytych (uszkodzonych) akumulatorów, opraw itp., zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi w tym zakresie.
10. Miejsce dostaw: Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Magazyn Główny, ul. Konstantynów 1, 20-708 Lublin. Stalowa Wola: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, ul. Ofiar Katynia 8b, 37-450 Stalowa Wola. Tomaszów Lubelski: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, ul. Lwowska 80, 22-600 Tomaszów Lubelski.
11. Sukcesywna dostawa może być realizowana w dni pracujące Zamawiającego w godzinach 7:30-14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142133,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142133,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142133,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LESSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423277125
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-424
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115555,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Zapewnienie całodziennego wyżywienia dla uczestników letniego Kursu NAWA 2025
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz sporządzenie wniosków o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną obejmującą odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód wylotami (...)- 2 części
- RDW w Chełmie. Remont chodników
- Remont budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim.
- Dostawa artykułów hydraulicznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AN/ZP/71/25 Modernizacja oświetlenia w auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej.
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Modernizacja budynku Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1 - modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych
- Przebudowa budynku małej sali gimnastycznej - siłowni położonej na terenie Zespołu Szkół Ekonomiczno- Technicznych w Rakowicach Wielkich
- Termomodernizacja budynku szkoły w Widawie
- Wymiana zbiornika retencyjnego na wodę pitną w Trzebiszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.