Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280888/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Lubanie - Rozbudowa i dostosowanie budynku przeznaczonego na Centrum Usług Społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a
1.5.2.) Miejscowość: Lubanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542513312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-lubanie.rbip.mojregion.info/8/strona-glowna-bip.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-918db36c-1a1e-4e7f-9140-5c4883ec57571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Lubanie - Rozbudowa i dostosowanie budynku przeznaczonego na Centrum Usług Społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-918db36c-1a1e-4e7f-9140-5c4883ec5757
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010542/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Lubanie 2024-2025 - Rozbudowa i dostosowanie budynku przeznaczonego na Centrum Usług Społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4534986,88
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków po szkole podstawowej na budynki mieszkalno - usługowe (Centrum Usług Społecznych) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zosinie, gmina Lubanie.
Inwestycja obejmuje:
Na działce 46/2:
- rozbiórkę:
Części ogrodzenia
Budynku gospodarczego
Składu opału
- zmianę sposobu użytkowania istniejących obiektów
- termoizolację wszystkich budynków
- rozbudowę budynku po byłej szkole ( obiekt nr 1 ), poprzez dobudowę windy
- przebudowę ogrodzenia,
- budowę parkingów, modernizację istniejącego i nowe utwardzenia terenu jako dojazd do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego ( obiekt nr 3 ), miejsce utwardzone pod pojemniki do gromadzenia odpadów stałych posadowienie i ogrodzenie centrali wentylacyjnej i budowę instalacji fotowoltaicznej.
UWAGA: opis przedmiotu zamówienia zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- budowy chodnika z kostki betonowej jako przedłużenie istniejącego chodnika na działce 48/4, 47/1, 30/3, 46/1,
- naprawy istniejącego ogrodzenia,
- zagospodarowania terenów zielonych,
Pozycje dotyczące tych robót nie należy doliczać do ceny oferty
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem obejmuje także:
1. Zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowlanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, o ile będzie wymagany,
2. Przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagany,
3. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
4. Po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
5. Opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421141-4 - Instalowanie przegród
45442100-8 - Roboty malarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45313100-5 - Instalowanie wind
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4317300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5027612,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4317300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowo-Produkcyjne „Przembud” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880401349
7.3.3) Ulica: ul. Falbanka 18
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4317300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





