Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351019/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitarskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 729 81 28
1.5.8.) Numer faksu: 22 739 79 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zoznadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aebeef69-3764-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebeef69-3764-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPGZOZ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 946097,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka polisacharydowa skoniugowana (13-walentna adsorbowana) przeciwko pneumokokom, przeznaczona do stosowania u dzieci od 6 tygodnia życia do 17 roku życia i powyżej 18 lat życia oraz u osób w podeszłym wieku - 300 szt.;4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Szczepionka skoniugowana przeciwko inwazyjnej chorobie meningokokowej wywołanej przez Neisseria Meningitidis grupy A, C, W135 i Y dla osób powyżej 6 tygodnia życia - 200 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 33703,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Szczepionka skojarzona przeciwko błonicy (D), tężcowi (T), krztuścowi (komponentna acelularna)(Pa), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA) (HBV), poliomyelitis (inaktywowana) (IPV), i przeciwko Haemophilus influenzae typ b (Hib) skoniugowana (adsorbowana), zawierająca trzy antygeny krztuścowe bezkomórkowe - 300 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 52419,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca - toksoid krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana. 0,5 ml zawiesiny w ampułko-strzykawce, z 2 osobnymi igłami – pudełko po 1 szt. - 300 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 43494,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5Szczepionka do czynnego uodpornienia przeciwko odrze, śwince i różyczce dla dzieci po ukończeniu 9 miesiąca życia, młodzieży oraz osób dorosłych do wstrzyknięć podskórnych
i domięśniowych - 100 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 9229,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, koniugowana (20-walentna, adsorbowana) Czynne uodparnianie osób w wieku 18 lat i starszych w celu zapobiegania chorobie inwazyjnej
i zapaleniu płuc wywoływanym przez bakterie Streptococcus pneumoniae - 30 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 7861,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7Szczepionka 9 walentna przeznaczona dla dzieci i młodzieży w wieku od 9 lat i dorosłych. Szczepionka ta jest podawana w celu zabezpieczenia przed chorobami wywoływanymi przez wirusy brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52 i 58 do wstrzyknięć w ampułkostrzykawce - 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 113888,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8Szczepionka do uodparniania wcześniej nieuodpornionych dorosłych i młodzieży od 16. roku życia włącznie, narażonych na zakażenie wirusami zapalenia wątroby typu A i typu B. : 60 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 10898,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9Szczepionka stosowana się w celu zapobiegania wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) u osób w wieku 19 lat i starszych, narażonych na zakażenie wirusem zapalenia wątroby typu A (HAV) : 50 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 8083,33 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) inaktywowana, adsorbowana, do stosowania u dzieci powyżej 1 roku życia do 18 roku życia włącznie - 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 20133,33 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11Szczepionka przeznaczona do uzyskania czynnej odporności przeciwko wirusowi zapalenia wątroby typu A (WZW A) inaktywowana, adsorbowana, do stosowania u młodzieży od 16 roku życia i dorosłych - 150 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 24720,83 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12Szczepionka rekombinowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B w postaci zawiesiny do wstrzyknięć zawierająca 10 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs 0,5ml (dawka dla dzieci), w postaci ampułko-strzykawki - 50 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 2405,56 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13Szczepionka rekombinowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B w postaci zawiesiny do wstrzyknięć zawierająca 20 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs, 1ml (dawka dla dorosłych). Do podawania w schemacie: 0-7, 21 dni i 12 m-cy - 450 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 22387,50 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14Szczepionka przeciwko ospie wietrznej, do wstrzyknięć podskórnych. Stosowana od 9 miesiąca życia - 200 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 38133,33 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15Szczepionka 4 walentna przeciw grypie typu (rozszczepiony wirion), inaktywowana. Wskazana do stosowania u osób od ukończenia 6 miesiąca życia. Opakowanie zbiorcze – 10 ampułko-strzykawek po 0,5 ml z igłą (dwa blistry po 5 ampułko-strzykawek) lub opakowanie pojedyncze 1 ampułko-strzykawka po 0,5 ml z dołączoną igłą w tekturowym pudełku. - 2000 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 70370,37 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16Szczepionka 4 walentna sezonowa przeciw grypie inaktywowana w postaci wstrzyknięć dla osób powyżej 6 miesiąca życia i dla osób dorosłych - 1000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 38888,89 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 17Szczepionka sezonowa przeciw grypie, żywa inaktywowana do stosowania u dzieci
i młodzieży powyżej 24 miesiąca życia do poniżej 18 roku życia. Podawana drogą donosową - 50 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 3780,09 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 18Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca-toksoid krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana. Fiolka z proszkiem + ampułko-strzykawka z zawiesiną po 0,5 ml z 2 osobnymi igłami – pudełko po 1 szt. - 200 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 23388,89 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 19Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi,(bezkomórkowa złożona) poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilius typu B (koniugowana adsorbowana) zawierająca trzy antygeny krztuścowe - 200 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 20Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, adsorbowana, o zmienionej zawartości antygenów) przeznaczona do szczepienia przypominającego (booster) osób w wieku od 4 lat oraz kobiet w trzecim trymestrze ciąży - 200 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 21035,19 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 21Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu mózgu przenoszonemu przez kleszcze, cały wirus inaktywowany, stosowana u dzieci powyżej 1 roku do 15 lat, w dawce 0,25 ml - 600 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 52222,22 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 22Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu mózgu przenoszonemu przez kleszcze, cały wirus inaktywowany, stosowana u osób w wieku 16 lat i starszych, w dawce 0,5 ml - 350 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 31759,26 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 23Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, bezkomórkowa złożona oraz poliomyelitis inaktywowany, adsorbowany o zmniejszonej zawartości antygenu - 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 1611,11 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 24Szczepionka przeciw meningokokom grupy B skoniugowana, adsorbowana do uodpornienia osób w wieku 2 miesięcy i starszych, przeciw inwazyjnej chorobie meningokokowej - preparat do realizacji programu polityki zdrowotnej szczepień przeciwko meningokokom serogrupy B dla dzieci do lat 3 z województwa mazowieckiego – 714 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 207588,89 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 25Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5 antygenów krztuśca), adsorbowana, o zmniejszonej zawartości antygenów. 0,5 ml zawiesiny do wstrzyknięć w ampułko-strzykawce z 2 osobnymi igłami – opakowanie po 1 szt. - 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 19944,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68805,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.3) Ulica: Słoneczna 96
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68805,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.3) Ulica: Słoneczna 96
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62274,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62274,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62274,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62274,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55014,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS International Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Puławskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10964,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122634,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122634,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Puławskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122634,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12948,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12948,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12948,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12948,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9603,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9603,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9603,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Pozznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9603,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2857,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2857,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2857,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2857,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36733,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36733,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36733,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36733,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nettle S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992569522
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nettle S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992569522
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4082,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4082,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4082,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4082,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25592,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.3) Ulica: Słoneczna 96
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.3) Ulica: Słoneczna 96
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34118,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2199,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolaska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224167,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224167,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224167,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224167,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Wolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostosowanie szkoły podstawowej w Woli Krakowiańskiej dla osób ze specjalnymi potrzebami w formule zaprojektuj i buduj
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
- Dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Zakup szczepionek do zabezpieczenia dzieci urodzonych przez matki zakażone wirusem HIV. Części: 1÷10. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.68.2025
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.