eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Choczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 058 572 26 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choczewo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0927d7-27b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131963/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW Białogóra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - modernizacja dwóch domków letniskowych: Jodła i Limba.
Wykaz prac technologicznych wchodzących w zakres modernizacji domków Jodła i Limba:
a) elewacja budynków (wykonanie z desek elewacyjnych, wykonanie zgodnie ze szczegółem S-02, deska elewacyjna malowana trzykrotne impregnatem do drewna, impregnat przeznaczony do drewna odporny na opady atmosferyczne),
b) pokrycie dachowe (zerwanie istniejącego pokrycia dachowego wraz z zerwaniem deskowania dachu, składowanie, wywóz oraz utylizacja powstałych odpadów budowlanych, wykonanie nowego deskowania dachu, wykonanie pokrycia dachowego z dwóch warstw papy termozgrzewalnej –1 warstwa papa podkładowa, 1 warstwa wierzchniego krycia, przewidziana jest wymiana obróbek blacharskich, rynien oraz rury spustowej. Nowe opierzenia należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,55 mm, blacha stalowa powlekana. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
c) konstrukcja dachowa (wykonanie nowego daszku z blachy falistej od strony frontowej domku (rys. A-05), podparcie daszku 3 słupami drewnianymi 10x10cm, wykonanie obróbki blacharskiej, wykonanie orynnowania i rynny spustowej, przewiduje się rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachowej oraz wykonanie nowej, zgodnie z rzutem A-04, konstrukcja z drewna konstrukcyjnego C24, konstrukcja winna być zaimpregnowana przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo – środkami solnymi lub olejowymi),
d) ściany zewnętrzne (przewiduje się rozbiórkę ścian budynku i odbudowę wg wymiarów wskazanych na rzucie A-03, ścianę zewnętrzną należy wykonać w konstrukcji szkieletowej zgodnie ze szczegółem S-02, konstrukcja z drewna konstrukcyjnego C24, konstrukcja winna być zaimpregnowana przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo – środkami solnymi lub olejowymi),
e) ściany wewnętrzne (przewiduje się rozbiórkę ścian budynku i odbudowę wg wymiarów wskazanych na rzucie A-03, ścianę zewnętrzną należy wykonać w konstrukcji szkieletowej zgodnie ze szczegółem S-02, konstrukcja z drewna konstrukcyjnego C24, konstrukcja winna być zaimpregnowana przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo – środkami solnymi lub olejowymi),
f) łazienka (demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż wpustu sufitowego wentylacyjnego, skucie istniejących płytek ściennych i podłogowych, montaż nawietrzaka okiennego, wykonanie dodatkowego obwodu elektrycznego pod wentylator mechaniczny, ułożenie nowych płytek ściennych i podłogowych, montaż nowych urządzeń sanitarnych, wykonanie odpływu liniowego, montaż nowej kabiny prysznicowej, montaż nowego bojlera około 60l., malowanie ścian , wymiana drzwi łazienkowych),
g) stolarka okienna (wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV),
h) podłogi (remont podłóg i posadzek należy wykonać zgodnie z rysunkami szczegółowymi S- 01 i S-04),
i) fundamenty (istniejące fundamenty wraz z podwalinami należy rozebrać. Cały teren pod budynkiem należy wyplantować, wyrównać oraz zagęścić. Bloczki ułożyć zgodnie z rzutem A -02. Pomiędzy bloczkami, na kotwach stalowych prowadzić podwaliny drewniane, łączone na zamki ciesielskie. Konstrukcja z drewna konstrukcyjnego 24. Konstrukcja winna być zaimpregnowana przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo - środkami solnymi lub olejowymi),
j) pomieszczenia wraz z aneksem kuchennym (przewiduje się rozbiórkę ściany wewnętrznej i odbudowę wg wymiarów wskazanych na rzucie A-03, ścianę wewnętrzną należy wykonać zgodnie ze szczegółem S- 03, konstrukcja z drewna konstrukcyjnego C24, konstrukcja winna być zaimpregnowana przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo –środkami solnymi lub olejowymi, malowanie ścian, ułożenie wykładziny PCV, wymiana zlewozmywaka w aneksie kuchennym, wykonanie fartucha ochronnego na ścianie z płytek gres),
k) instalacje elektryczne (istniejące instalacje elektryczne rozebrać i odbudować wg stanu istniejącego, w budynku należy wykonać instalację zasilającą oraz oświetleniową, w budynku należy zamontować rozdzielnicę wraz z wyposażeniem – wyłącznik różnicowo-prądowy FR 303 100A 3P, wyłączniki nadprądowe S301 16A, wyłączniki nadprądowe S301 10A, kontrolkę fazy, należy poprowadzić obwody zasilające do pokoju mieszkalnego, osoby do części kuchennej, osobne dwa obwody do łazienki oraz obwód oświetleniowy, należy wykonać biały montaż – montaż opraw oświetleniowych),
l) instalacje sanitarne (należy istniejące instalacje sanitarne zdemontować oraz odbudować, do odbudowania instalacja kanalizacji sanitarnej PCV – rurociągi DN 110, 50 i 32 oraz instalacji zimnej wody z tworzyw sztucznych w systemie zgrzewanym),
m) elementy dodatkowe (renowacja drzwi drewnianych wejściowych. Impregnacja i malowanie (kolor należy uzgodnić z Inwestorem), wymiana istniejących drzwi wewnętrznych do łazienki. Drzwi powinny być wyposażone w kratkę wentylacyjną o przekroju min 0,02m2, wykonanie parapetu w oknie narożnym w elewacji frontowej oraz w pozostałych oknach, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego i lampy zewnętrznej na elewacji frontowej, wymiana istniejących gniazdek i włączników kontaktowych na nowe, wykonanie nowych punktów elektrycznych zgodnie z rysunkiem A-05).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy).
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert.
Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do Wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 246920,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - modernizacja domku letniskowego Lipa-Olsza (domek o dwóch lokalach).
Wykaz prac technologicznych wchodzących w zakres modernizacji domku Lipa-Olsza:
a) pokrycie dachowe (wymiana pokrycia dachowego na nowy gont bitumiczny w kolorze zielonym, uzupełnienie brakujących obróbek blacharskich, wymiana istniejących wywiewek do odpowietrzania kanalizacji sanitarnej wraz z kołnierzem uszczelniającym, wykonanie nowego przejścia przez dach i kominka wentylacyjnego dla pomieszczenia łazienki (pom. B.2.), wymiana orynnowania oraz rur spustowych w ilości 4 sztuk, wykonanie zadaszenia nad tarasem z poliwęglanu wykonanie. Propozycja wykonania: zadaszenie tarasu o konstrukcji drewnianej, pokrycie z materiałów z tworzyw sztucznych np. PLEXA, konstrukcję nośną zadaszenia należy oprzeć na projektowanej balustradzie za pomocą słupków 8x8 cm. Nad słupkami należy zamontować murłatę o wymiarach 8x8x650cm. Końce murłaty należy zamocować za pomocą łączników mechanicznych do elewacji budynku. Pod rynnami należy zamontować murłaty o wymiarach 8x8x260 cm i 2x8x8x230 cm., jako elementy nośne zamontować krokwie o wymiarach 7x10 cm. Należy zamontować rynnę i rurę spustową do odprowadzenia wody deszczowej (odprowadzenie wody deszczowej na teren działki),
b) łazienka (demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż wpustu sufitowego wentylacyjnego, skucie istniejących płytek ściennych i podłogowych, montaż nawietrzaka okiennego, wykonanie dodatkowego obwodu elektrycznego pod wentylator mechaniczny, ułożenie nowych płytek ściennych i podłogowych, montaż nowych urządzeń sanitarnych, wykonanie odpływu liniowego, montaż nowej kabiny prysznicowej, montaż nowego bojlera około 60l, malowanie ścian, wymiana drzwi łazienkowych),
c) stolarka okienna (wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV),
d) pomieszczenie wraz z aneksem kuchennym (szpachlowanie ścian i uzupełnienie ubytków. Wykonanie dwukrotnego malowania ścian i sufitów (kolorystykę należy uzgodnić z Inwestorem), demontaż istniejących paneli, ułożenie warstwy wyrównawczej z płyty OSB 12mm, ułożenie nowej wykładziny PCV lub paneli winylowych),
e) elementy dodatkowe (renowacja drzwi drewnianych wejściowych. Impregnacja i malowanie (kolor należy uzgodnić z Inwestorem), wymiana oświetlenie sufitowego wewnętrznego i lampy zewnętrznej na elewacji frontowej, wymiana istniejących gniazdek i włączników kontaktowych na nowe, wykonanie nowych punktów elektrycznych zgodnie z rysunkiem A-05,
f) taras i wejście (rozebranie deskowania tarasu, rozebranie legarów, wykonanie nowych legarów, wykonanie deskowania tarasu, wymiana balustrady tarasu. Wysokość balustrady ok. 100 cm. Długość 3,20m. Balustradę należy wykonać z kantówek o wymiarach 10x10 cm, balustrada docelowo winna być połączona za pomocą słupów drewnianych do zadaszenia tarasu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy).
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert.
Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do Wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 123750,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Stolarskie Ireneusz Łepek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871002967

7.3.3) Ulica: Św. Rozalii 33

7.3.4) Miejscowość: Wierzchucino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-113

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Stolarskie Ireneusz Łepek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871002967

7.3.3) Ulica: Św. Rozalii 33

7.3.4) Miejscowość: Wierzchucino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-113

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.