Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340434/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00351694/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 78 60 137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0afa9006-328b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0afa9006-328b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019357/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY):
zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: 92/2, 87, 89/2, 88, 94/5 ob. 14, nr 586 obr.13 - Etap 1, Etap 2 i Etap 5,
2) ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI:
Opcja 1: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działce: 134 ob. 13 - Etap 3,
Opcja 2: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: nr 33/4, 321/3, 301, 280, ob. 20 - Etap 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych.
Uwaga:
Etap 4 nie jest objęty przedmiotowym postępowaniem – nie wchodzi w zakres podstawowy i nie jest objęty prawem opcji.
5.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 5.2. obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do swz), w tym m.in.:
1.1. opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
1.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (dokumentacja projektowa powinna uwzględniać etapowanie inwestycji i umożliwiać uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla każdego etapu odrębnie),
1.3. uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,
1.4. uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia.
2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej, na którą składają się:
1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),
1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.4. specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.)
w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
1.5. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
1.6. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
1.7. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej,
1.8. projekt docelowej organizacji ruchu – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.
1.9. plan wycinki drzew i krzewów na podstawie aktualnej inwentaryzacji,
1.10. opinia geologiczno-inżynierska uzupełniająca – jeżeli dotyczy
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.
3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do swz),
4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
5) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, dla każdego etapu odrębnie.
5.4. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa:
1) Program-Funkcjonalno-Użytkowym,
2) Projekt koncepcyjny i rysunki,
3) Opinia Geotechniczna,
4) Warunki przyłączenia
5) Wizualizacje, przykładowe urządzenia wodne, inspiracje
Uwaga:
Ponadto Zamawiający informuje że załącza – ( załącznik Nr 9 do SWZ ) pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego z postępowania Znak sprawy ZP.271.23.2023 które, uzupełniają zapisy PFU i stają się jego integralną częścią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18531000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28373640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18531000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7680003862
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na tym etapie nie są jeszcze znani podwykonawcy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W OPOCZNIE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W OPOCZNIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18531000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 446 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Opoczno 2.0 - nowe otwarcie: Opoczno - bezpieczny ekologicznie regionalny ośrodek przedsiębiorczości o rozpoznawalnej marce i silnym poczuciu tożsamości lokalnej mieszkańców” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021”.
Poddziałanie: „Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej”.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 3112E i 3109E na terenie powiatu opoczyńskiego
- Budowa dróg gminnych nr 107499E, 107507E oraz 107498E w Opocznie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU OPOCZYŃSKIEGO
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych MGOPS w Opocznie 2024
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.