Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340434/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00405209/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.4.2.) Miejscowość: Opoczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.7.) Numer telefonu: 44/ 78 60 137
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351694
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00340434
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY):
zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: 92/2, 87, 89/2, 88, 94/5 ob. 14, nr 586 obr.13 - Etap 1, Etap 2 i Etap 5,
2) ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI:
Opcja 1: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działce: 134 ob. 13 - Etap 3,
Opcja 2: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: nr 33/4, 321/3, 301, 280, ob. 20 - Etap 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych.
Uwaga:
Etap 4 nie jest objęty przedmiotowym postępowaniem – nie wchodzi w zakres podstawowy i nie jest objęty prawem opcji.
5.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 5.2. obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do swz), w tym m.in.:
1.1. opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
1.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (dokumentacja projektowa powinna uwzględniać etapowanie inwestycji i umożliwiać uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla każdego etapu odrębnie),
1.3. uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,
1.4. uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia.
2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej, na którą składają się:
1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),
1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.4. projekty podziału nieruchomości (6 egz.) w wersji papierowej,
1.5. specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.)
w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
1.6. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
1.7. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
1.8. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej,
1.9. projekt docelowej organizacji ruchu – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.
1.10. plan wycinki drzew i krzewów na podstawie aktualnej inwentaryzacji,
1.11. opinia geologiczno-inżynierska uzupełniająca – jeżeli dotyczy
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.
3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do swz),
4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
5) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, dla każdego etapu odrębnie.
5.4. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa:
1) Program-Funkcjonalno-Użytkowym,
2) Projekt koncepcyjny i rysunki,
3) Opinia Geotechniczna,
4) Warunki przyłączenia
5) Wizualizacje, przykładowe urządzenia wodne, inspiracje
Uwaga:
Ponadto Zamawiający informuje że załącza – ( załącznik Nr 13 do SWZ ) pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego z postępowania Znak sprawy ZP.271.23.2023 które, uzupełniają zapisy PFU i stają się jego integralną częścią.
Po zmianie:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY):
zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: 92/2, 87, 89/2, 88, 94/5 ob. 14, nr 586 obr.13 - Etap 1, Etap 2 i Etap 5,
2) ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI:
Opcja 1: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działce: 134 ob. 13 - Etap 3,
Opcja 2: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: nr 33/4, 321/3, 301, 280, ob. 20 - Etap 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych.
Uwaga:
Etap 4 nie jest objęty przedmiotowym postępowaniem – nie wchodzi w zakres podstawowy i nie jest objęty prawem opcji.
5.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 5.2. obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do swz), w tym m.in.:
1.1. opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
1.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (dokumentacja projektowa powinna uwzględniać etapowanie inwestycji i umożliwiać uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla każdego etapu odrębnie),
1.3. uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,
1.4. uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia.
2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej, na którą składają się:
1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),
1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.4. specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.)
w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
1.5. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
1.6. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
1.7. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej,
1.8. projekt docelowej organizacji ruchu – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.
1.9. plan wycinki drzew i krzewów na podstawie aktualnej inwentaryzacji,
1.10. opinia geologiczno-inżynierska uzupełniająca – jeżeli dotyczy
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.
3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do swz),
4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
5) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, dla każdego etapu odrębnie.
5.4. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa:
1) Program-Funkcjonalno-Użytkowym,
2) Projekt koncepcyjny i rysunki,
3) Opinia Geotechniczna,
4) Warunki przyłączenia
5) Wizualizacje, przykładowe urządzenia wodne, inspiracje
Uwaga:
Ponadto Zamawiający informuje że załącza – ( załącznik Nr 9 do SWZ ) pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego z postępowania Znak sprawy ZP.271.23.2023 które, uzupełniają zapisy PFU i stają się jego integralną częścią.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przekaże przed podpisaniem umowy ( najpóźniej w dniu podpisania umowy) dokumenty wymienione w Rozdziale 22 pkt 22.7.
Numeracja przyjęta w ogłoszeniu o zamówieniu jest zgodna z numeracją przyjętą w SWZ.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu:
„Opoczno 2.0 - nowe otwarcie: Opoczno - bezpieczny ekologicznie regionalny ośrodek przedsiębiorczości o rozpoznawalnej marce i silnym poczuciu tożsamości lokalnej mieszkańców” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021”.
Poddziałanie: „Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej”.
Po zmianie:
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przekaże przed podpisaniem umowy ( najpóźniej w dniu podpisania umowy) dokumenty wymienione w Rozdziale 21 pkt 21.7.
Numeracja przyjęta w ogłoszeniu o zamówieniu jest zgodna z numeracją przyjętą w SWZ.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu:
„Opoczno 2.0 - nowe otwarcie: Opoczno - bezpieczny ekologicznie regionalny ośrodek przedsiębiorczości o rozpoznawalnej marce i silnym poczuciu tożsamości lokalnej mieszkańców” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 – 2021”.
Poddziałanie: „Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
ROZDZIAŁ 7
INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, ze wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 2 roboty budowlane o wartości łącznej min. 1 500 000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem zagospodarowanie terenu spełniającego funkcje rekreacyjne lub wypoczynkowe lub parkowe lub terenów zieleni urządzonej.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
9.5.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem
nr 11 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 7.1.4 - Rozdział 7 SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
17.4. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 7 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 8 do SWZ .
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ (jeżeli dotyczy) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 10 do SWZ.
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 10.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 12 do SWZ.
7) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
17.5. Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Pełnomocnictwo składa się, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm. ), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Po zmianie:
16.4. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 7 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący - Załącznik nr 8 do SWZ .
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
16.5. Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Pełnomocnictwo składa się, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm. ), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 9.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 7.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów - Załącznika nr 10 do SWZ (patrz pkt 9.2 SWZ).
Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym;
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.5 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.5.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
12.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Po zmianie:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
11.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-21 10:00
Po zmianie:
2023-08-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-21 11:00
Po zmianie:
2023-08-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-19
Po zmianie:
2023-09-22
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Modernizacja ulicy Rzecznej w Opocznie
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw płynnych (tj. Benzyna bezołowiowa E10, Olej napędowy, Gaz płynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa odczynników do badań immunochemicznych, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
- Modernizacja drogi gminnej w m. Libiszów Kolonia
- Oświetlenie boiska w Dzielnej
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.