Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00289878/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Stegna w roku szkolnym 2025/2026, w dni nauki szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11313551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Stegna w roku szkolnym 2025/2026, w dni nauki szkolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafb3657-9c1d-45b8-8eb1-2b423ead03c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047641/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Stegna w roku szkolnym 2025/2026, w dni nauki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. 2024 poz. 380) dla uczniów dojeżdżających do odpowiednich jednostek oświatowych na terenie gminy Stegna środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych zgodnie z poglądowym rozkładem jazdy, w roku szkolnym 2025/2026.
3. Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
1) Zespół Szkół w Stegnie ul. Powstańców Warszawy 2 82-103 Stegna Szacunkowa liczba dowożonych uczniów – 54
2) Szkoła Podstawowa w Jantarze ul. Rybacka 66 B 82-103 Stegna -szacunkowa liczba dowożonych uczniów – 7
3) Szkoła Podstawowa w Tujsku, Tujsk 55, 82-103 Stegna- szacunkowa liczba dowożonych uczniów – 120
4) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drewnicy ul. Wierzbowa 7 82-103 Stegna Szacunkowa liczba dowożonych uczniów – 130
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych kopię wykazu imiennego uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek.
5. Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2025/2026.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, na podstawie ww. wykazu zobowiązany jest przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2025/2026 i dostarczyć go Zamawiającemu.
7. W trakcie roku szkolnego 2025/2026 godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulegać zmianom; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wprowadzonych zmianach najpóźniej na 5 dni przed ich obowiązywaniem, a Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do zmienionych godzin rozpoczynania i kończenia zajęć.
8. Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie drogowym i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymaganiami bezpieczeństwa i higieny wynikającymi z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
9. Zamawiający wymaga umieszczenia informacji o godzinach odjazdu na przystankach.
10. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem.
11. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)odpowiedniego oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2)poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdów, utrzymania ich w czystości, ubezpieczenia, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych,
3)zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskimi;
4)pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni,
5)w celu poprawy bezpieczeństwa, pojazdy dowożące dzieci muszą być wyposażone w monitoring.
6)posiadania standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802) i przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi weryfikację osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
13.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy (lub innego dokumentu) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ważnej przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC oraz NNW na wszystkie pojazdy, którymi świadczony jest przedmiot umowy przez cały okres realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335474,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Transport Autobusowy Marian Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891042059
7.3.3) Ulica: ul. Siemiana 18
7.3.4) Miejscowość: Somonino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KACZMAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STEGNA
- Przebudowa drogi wewnętrznej, ul. Leśnej, w miejscowości Stegna, gmina Stegna
- Przebudowa - remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Słonecznej w miejscowości Junoszyno, gmina Stegna.
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich Gminy Rawicz
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2025/2026"
- "Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r."
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- " Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 02.01.2026 do 31.12.2028r."
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w I półroczu 2026 roku wraz z zapewnieniem opieki na trasach przejazdu
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.