Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00313554/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00326205/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00336070/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00441069/01 - Wynik z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/32 335 96 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a7051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a705
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037862/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
CZĘŚĆ PIERWSZA POSTĘPOWANIA realizowana jest dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus1. Laptop 8 SZTUK o parametrach:
O przekątnej ekranu min 15,6", typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera
- zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLocker
Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD
Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)
Zdalny pulpit (Remote Desktop)
Windows Update for Business
Możliwość zarządzania przez Group Policy
Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account
Wymagania dodatkowe:
Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi
umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić
z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności
z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.
2. Torba na laptopa 8 SZTUK o parametrach:
Rozmiar: 15,6 cala; pasek na ramię; kieszeń na laptopa + dodatkowo 2 x kieszeń (dokumenty, akcesoria),
materiał: nylon lub poliester, kolor dominujący czarny)
3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 8 SZTUK o parametrach:
Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)
Zasięg działania min. 10 metrów
Rodzaj sensora Optyczny
Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI
Liczba przycisków Min. 3
Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego
Zasilanie 1x bateria AA lub AAA
Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS
Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna
Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm
Waga Maks. 90 g z baterią
Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)
Funkcje dodatkowe:
• Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)
• Plug & Play – brak konieczności instalacji sterowników
• Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy
Wymagania jakościowe i formalne:
• Produkt fabrycznie nowy
Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
• Oznaczenie CE
• Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)
• Zgodność z RoHS
4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 8 SZTUK o parametrach:
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 32888,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drukarka laserowa A4 2 SZTUKI o parametrach:Typ druku Laserowy, monochromatyczny
Format papieru A4
Prędkość druku min. 20 str./min
Rozdzielczość druku min. 600 x 600 dpi
Podajnik papieru min. 150 arkuszy
Łączność USB 2.0, WiFi 802.11b/g/n
Obsługa urządzeń mobilnych AirPrint,
Pamięć min. 32 MB RAM
Obsługa systemów operacyjnych Windows 10/11, macOS, Linux
Zużycie energii Tryb gotowości: max. 2W, drukowanie: max. 300W
Wymiary max. 350 x 300 x 200 mm
Waga max. 4 kg
Głośność pracy max. 51 dB(A)
Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
Dołączone akcesoria: kabel zasilający, kabel USB, toner startowy.
2. Laptop 2 SZTUKI o parametrach:
O przekątnej ekranu min 15,6", typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście
słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera, - zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLocker
Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD
Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)
Zdalny pulpit (Remote Desktop)
Windows Update for Business
Możliwość zarządzania przez Group Policy
Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account
Wymagania dodatkowe:
Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi
umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić
z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny
równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności
z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.
3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 2 SZTUKI o parametrach:
Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)
Zasięg działania min. 10 metrów
Rodzaj sensora Optyczny
Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI
Liczba przycisków Min. 3
Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego
Zasilanie 1x bateria AA lub AAA
Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS
Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna
Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm
Waga Maks. 90 g z baterią
Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)
Funkcje dodatkowe:
• Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)
• Plug & Play – brak konieczności instalacji sterowników
• Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy
Wymagania jakościowe i formalne:
• Produkt fabrycznie nowy
• Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
• Oznaczenie CE
• Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)
• Zgodność z RoHS
4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 2 SZTUKI o parametrach
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 12248,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Komputer stacjonarny 60 SZTUK o parametrach:- procesor, min. 19000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stroniehttp://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD min. 450 GB, - Karta graficzna: Zintegrowana- wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - wyjścia wideo: Min. 1x HDMI, 1x DisplayPort- wbudowany moduł TPM 2.0 (Trusted Platform Module)- porty USB (przód): Min. 1x USB 3.2 Gen 1, 1x USB 2.0- porty USB (tył): Min. 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 2.0- zasilacz: Min. 260 W lub wyższy, z certyfikatem 80 PLUS- wymiary maksymalne wys. 350 mm, szer. 200 mm, głęb. 350mm- klawiatura i mysz w zestawie- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLoď¿½ system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub
wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego
dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.- Gwarancja: Minimum 3 lata
Wymagania dodatkowe:
• Komputer musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą
dostawy.
• Musi posiadać certyfikat kompatybilności z Windows 11 Professional.
• Powinien być dostarczony z kompletem sterowników oraz dokumentacją użytkownika.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące monitora:
Przekątna ekranu: min. 23,8 cala (60,5 cm)
Typ matrycy: IPS (In-Plane Switching)
Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080 pikseli
Częstotliwość odświeżania: min. 100 Hz
Czas reakcji: 1 ms (MPRT)
Format obrazu: 16:9
Jasność: min. 250 cd/m²
Kontrast statyczny: min. 1000:1
Kąty widzenia: 178° (pion) / 178° (poziom)
Złącza wideo: min. 1x HDMI, 1x VGA (D-Sub)
Wbudowane głośniki
Zasilacz oraz przewód HDMI w zestawie
Funkcje dodatkowe:
• redukcja emisji niebieskiego światła
• technologia eliminująca migotanie obrazu
• Możliwość montażu na uchwycie
Monitor musi być objęty gwarancją producenta minimum 24 miesiące
3. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX lub ESD 69 SZTUK o parametrach:
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata.
4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 1 SZTUKA o parametrach:
Typ druku Laserowy, kolorowy
Format papieru A4
Prędkość druku min. 33 str./min w kolorze i czerni
Rozdzielczość druku min. 1200 x 1200 dpi
Automatyczny dupleks Tak (druk dwustronny)
Automatyczne podajnik dokumentów (ADF) zapewniający jednoprzebiegowe kolorowe skanowanie
Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy (z możliwością rozbudowy do 1600)
Pojemność tacy odbiorczej min. 250 arkuszy
Obsługa gramatury papieru 60–210 g/m²
Interfejsy USB 2.0, Ethernet 10/100/1000 Base-T, możliwość drukowania mobilnego (AirPrint, Mopria, itp.)
Pamięć RAM min. 4 GB
Dysk twardy min. 16 GB SSD
Ekran dotykowy Kolorowy, min. 7 cali
Funkcje bezpieczeństwa Szyfrowanie danych, uwierzytelnianie użytkowników, bezpieczne drukowanie
Systemy operacyjne Kompatybilność z Windows 10/11, macOS, Linux
Wymiary max. 420 x 528 x 572 mm
Waga max. 38,4 kg
Certyfikaty CE, Energy Star lub równoważne
Wymagania dodatkowe:
• Sterowniki dostępne do pobrania ze strony producenta
• Urządzenie fabrycznie nowe
• Gwarancja min. 24 miesiące
• Możliwość serwisowania na terenie Polski
5. Zestaw tonerów do urządzania z poz. 4- JEDEN KOMPLET
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 299000,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27689,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35069,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27689,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWM Technology Aneta Starzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371785725
7.3.3) Ulica: Sadowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANETA STARZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANETA STARZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27689,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-20 do 2025-08-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z pózn. zm.) (zwanej
dalej ustawa Pzp) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli:
"6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemozliwiajacą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego; (...)"
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający informuje, ze w treści opisu przedmiotu zamówienia zawarta
została istotna wada, która ma wpływ na treść składanych ofert
i uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Błąd ten dotyczy niepoprawnych parametrów technicznych (zużycie energii
w trybie czuwania i w trakcie drukowania - żadna dostępna drukarka nie
spełnia wymogu), co skutkowało brakiem możliwości rzetelnego
przygotowania oferty przez wykonawców.
Wada ta została stwierdzona na etapie oceny ofert, a jej usuniecie
wymagałoby dokonania istotnych zmian w dokumentacji postępowania, co
nie jest możliwe na obecnym etapie procedury.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów dla uprawnień: STS-01 VLOS (...), znak sprawy: DZPZ.283.90.2025.AP
- Rozwój podmiotów ochrony ludności: remont dachu JRG Knurów w związku utrzymaniem niezbędnej infrastruktury w celu realizacji zadań POLiOC
- Malowanie korytarzy oraz remont pomieszczeń użytkowych i pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- "Szkolenia dla nauczycieli i zajęcia dla uczniów w ramach projektu "Szkoła XXI wieku - wzmacnianie jakości edukacji i rozwój kompetencji przyszłości w IV LO w Gliwicach"
- Sukcesywna dostawa 120000 litrów oleju napędowego (tankowanie do zbiornika stacjonarnego) na potrzeby Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
- Wykonanie i dostawa balustrad dla pieszych U-11a przeznaczonych do ustawienia na drodze powiatowej nr 2980S ul. Lignozy w Knurowie
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.