Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00365568/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00375669/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci jednodaniowego obiadu z napojem dla szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Nowogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 513201351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11461071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci jednodaniowego obiadu z napojem dla szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Nowogard2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f252ab-786d-4643-946e-d5a380d9641f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00672688/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci jednodaniowego obiadu z napojem dla szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Nowogard
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.17.2025.AA.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1888700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej nr 1 w NowogardzieAdres placówki: ul. Wojska Polskiego 6, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 12.30 -13.30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok.170. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 635800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej nr 2 w NowogardzieAdres placówki: ul. Żeromskiego 5, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 12.30-13.30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok. 30. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 112200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej nr 3 w NowogardzieAdres placówki: ul. Boh. Warszawy 78, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 11.30 -15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok. 200. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 748000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej nr 4 w NowogardzieAdres placówki: ul. Gen. Bema 41, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 11.30 -12.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok.15. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 56100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w BłotnieAdres placówki: Błotno 27, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 11.30 -12.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok. 15. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 56100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w DługołęceAdres placówki: Długołęka 16a, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 10.30 -11.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok. 10. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w OrzechowieAdres placówki: Orzechowo 24, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 10.20 -10.50 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok.10. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w StrzelewieAdres placówki: Strzelewo 55A, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 10.05 -10.30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok.15. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 56100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w WierzbięcinieAdres placówki: Wierzbięcin 50, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 11.30 -12.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok. 30. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 112200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X: Dostawa ciepłego posiłku do Szkoły Podstawowej w ŻabowieAdres placówki: Żabowo 17, 72-200 Nowogard
Dostawa obiadów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu w godz. 11.35 -12.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, świąt, ferii, wakacji oraz w razie potrzeby- po uzgodnieniu z Wykonawcą - innych dni. Uruchomienie dostawy posiłków nastąpi od 15 września 2025 r.
Przewidywana liczba uczniów korzystających z obiadów wynosi ok.10. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej ilości posiłków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem do godz. 09:00 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk-Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk-Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EWA Ewa Kasprzyk- Marzęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561139550
7.3.3) Ulica: Bohaterow Warszawy 78
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " Ewa " Ewa Kasprzyk-Marzęcka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Zakup dwóch agregatów o mocy 250 KW-270 KW i trzech agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarządzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem oraz chodników na terenie miasta Nowogard w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku do przechowywania sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Nowogard polegająca na wymianie pokrycia dachowego i wymianie bram garażowych
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





