eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZalesieDowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34

1.5.2.) Miejscowość: Zalesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833757586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.gassa@zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalesie.ezamawiajacy.pl/pn/zalesie/demand/223426/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2858342-c513-48ec-a50a-479edd24d47d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60112000-6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
3. Zamówienie nie jest finansowane ze środków zewnętrznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i dzieci do szkoły na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026 do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026.
W załączniku Nr 1 projektu umowy do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ podano miejscowości, z których należy dowozić określoną liczbę uczniów
i odwozić określoną liczbę uczniów ze szkoły wymienionej powyżej.
Dodatkowo, w oparciu o doświadczenia z roku szkolnego 2025/2026, podano przewidywaną liczbę niezbędnych kursów do i ze szkoły.
Liczba uczniów oraz liczba niezbędnych do wykonania kursów może ulec zmianie; Zamawiający przewiduje możliwość:
a) zmniejszenia liczby uczniów o nie więcej niż 20%,
b) zmiany liczby kursów odwozu +/- o jeden kurs
Szczegółowe rozkłady jazdy będą dokładnie dopracowane z Wykonawcą wybranym w przetargu przed podpisaniem umowy.
Przygotowując ofertę, należy ująć w kalkulacji konieczność zmian rozkładów jazdy po semestrze zimowym.
Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obecność w pojeździe co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami – zwanej dalej w treści opiekunem (kierowca autobusu nie może pełnić jednocześnie funkcji opiekuna).
Nie jest dopuszczalna zmiana pojazdu (przesiadka pasażerów) w trakcie przejazdu na trasie miejscowość – szkoła i szkoła – miejscowość (za wyjątkiem podstawiania pojazdu zastępczego w przypadku awarii).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145125,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145125,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN SERVICE Jacek Przybysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211318784

7.3.3) Ulica: Janusza Kusocińskiego 29D

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145125,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.