eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › SPRZ¡TANIE NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY, W POMIESZCZENIACH OZSS W ¦WIDNICY, W K£ODZKU I WA£BRZYCHU I NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH



Og³oszenie z dnia 2022-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
SPRZ¡TANIE NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY, W POMIESZCZENIACH OZSS W ¦WIDNICY, W K£ODZKU I WA£BRZYCHU I NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Okrêgowy w ¦widnicy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: S±d Okregowy w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571487

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sos@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://swidnica.so.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

S±d

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZ¡TANIE NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY, W POMIESZCZENIACH OZSS W ¦WIDNICY, W K£ODZKU I WA£BRZYCHU I NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3494c710-5112-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00403670

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Sprz±tanie na posesji S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w pomieszczeniach I OZSS w ¦widnicy, II OZSS w K³odzku, III OZSS w Wa³brzychu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3494c710-5112-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl – zwanej dalej Platform±. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Okrêgowy w ¦widnicy, ul. Pl. Grunwaldzki 14, 58-100 ¦widnica; e-mail: iodo@swidnica.so.gov.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Okrêgowym w ¦widnicy jest Pani Magdalena Dudzic-Goljasz, e-mail: iodo@swidnica.so.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe (Wykonawcy) przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „SPRZ¡TANIE NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY, W POMIESZCZENIACH I OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W ¦WIDNICY, II OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W K£ODZKU, III OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W WA£BRZYCHU ORAZ NA POSESJI I W POMIESZCZENIACH S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH” nr ref. ZP-2502-5/22.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U 2021, poz. 1129 z pó¼n.zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 (czterech) lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie zostan± w sposób trwa³y zniszczone.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub Pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z-2502-5/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci obiektów S±du Okrêgowego w ¦widnicy i OZSS w ¦widnicy, K³odzku, Wa³brzychu oraz obiektu S±du Rejonowego w Z±bkowicach ¦l±skich.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) cena – 60 %
2) zatrudnienie osób z do¶wiadczeniem – 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób z do¶wiadczeniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach wskazanych w Rozdziale 7 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z Przedmiotem Zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 z³ (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³, b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi sprz±tania:
− trwaj±ce minimum 6 miesiêcy (przed terminem sk³adania ofert),
− o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych) brutto ka¿da – je¶li us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
− realizowane na podstawie odrêbnych umów,
− w zakresie ¶wiadczenia us³ug sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej:
b) wyka¿e, ¿e:
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 18 osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

2. Opis sposobu oceny spe³niania warunków:
1) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia - na kwotê minimum 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
2) Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, metod± „spe³nia – nie spe³nia”. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e Wykonawca w/w warunki spe³nia.
2. WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:
1) o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu i spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o zamówienie (konsorcjum, spó³ki cywilne) o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
Pe³nomocnictwo winno okre¶laæ jego zakres, byæ podpisane przez osobê/-y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±;
3) Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania w postêpowaniu, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
4) O¶wiadczenie, z którego wynika jakie czê¶ci zamówienia wykonywaæ bêd± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie – wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
− art. 108 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) Ustawy Pzp,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienia publiczne tytu³em ¶rodka karnego sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada samodzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
d) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odpis/informacjê sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ:
a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca/Wykonawcy jest/s± ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 z³ (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
b) wstêpnego wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich niekaralno¶ci – wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
Ostateczny wykaz nale¿y z³o¿yæ najpó¼niej 5 dni przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ugi.
c) wykaz us³ug wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie na co najmniej dwie us³ugi sprz±tania:
 trwaj±ce minimum 6 miesiêcy (przed terminem sk³adania ofert),
 o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych) brutto ka¿da – je¶li us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
 realizowane na podstawie odrêbnych umów,
 w zakresie ¶wiadczenia us³ug sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej oraz za³±czy dowody* okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ustanawiaj± wówczas pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 niniejszej SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi podmiotowy ¶rodek dowodowy.
3) obowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 7 niniejszej SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
a) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 2) lit. d) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku,
b) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 2) lit. c) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku,
c) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 1) i pkt 2) lit a) i lit. b) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie,
w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
2) si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ¶wiadczonych Us³ug i w zwi±zku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wyst±pienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiaj±cego, wy³±czenia pomieszczeñ (budynków) z eksploatacji.
3. Zmniejszenie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 nast±pi proporcjonalnie do okresu wy³±czenia wykonywania Us³ugi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Us³uga.
4. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o wyst±pieniu okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 z miesiêcznym wyprzedzeniem.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.