Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257143/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
 - 2025/BZP 00270321/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
 - 2025/BZP 00283313/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            „Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413776039
1.5.8.) Numer faksu: 413776022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95df1102-2b0f-40a1-8139-70776a4a1520
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057507/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 "Rozwój infrastruktury dla ruchu nie zmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój" - odcinek realizowany przez gminę Solec-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 „Rozwój transportu zbiorowego i poprawa bezpieczeństwa ruchu” Priorytet 4 „Fundusze Europejskie dla dostępności Świętokrzyskiego” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12721880,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 1: Solec-Zdrój - Piasek Mały i odcinku nr 2: Rozbudowa ul. H. Sienkiewicza (DP 0097T) w miejscowości Solec-Zdrój, w ramach której należy wykonać m.in.:− budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. 5,30 km,
− przebudowę sieci elektroenergetycznej,
− przebudowę sieci teletechnicznej,
− budowę kanalizacji deszczowej,
− przebudowę rowów melioracyjnych,
− budowę/przebudowę przepustów,
− remont/przebudowę/budowę zjazdów,
− przebudowę lub zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami
projektowymi,
− wykonanie przejść dla pieszych,
− montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji
ruchu,
− wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją,
− doświetlenie przejść pieszo-rowerowych oraz przejazdów rowerowych,
− uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem zasady DNSH „nie czyń znaczącej szkody”, analizą spełniania zasady „nie czyń poważnej szkody” (DNSH), w
rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852, z uwzględnieniem wskazanego
zakresu prac i charakteru inwestycji.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w: a/ dokumentacji projektowej, b/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c/ projektowanych postanowieniach umowy. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 7734727,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 3: Piasek Mały i odcinku nr 4: Piasek Mały-Baranów Chwalikówka, w ramach której należy wykonać m.in.:− budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 1,88 km,
− budowę Miejsca Obsługi Rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
− budowę kanalizacji deszczowej,
− remont/przebudowę/budowę zjazdów,
− przebudowę drogi powiatowej,
− budowę rowów chłonnych,
− zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
− wykonanie przejść dla pieszych,
− montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji
ruchu,
− wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,
− doświetlenie przejść pieszo-rowerowych oraz przejazdów rowerowych,
− uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie obiektu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem zasady DNSH „nie czyń
znaczącej szkody”, analizą spełniania zasady „nie czyń poważnej szkody” (DNSH), w
rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852, z uwzględnieniem wskazanego
zakresu prac i charakteru inwestycji.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w: a/ dokumentacji projektowej, b/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c/ projektowanych postanowieniach umowy. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 4987152,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5482373,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8484328,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5482373,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Boroński wspólnik w spółce cywilnej F.H.U "INWEST BRUK"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maszyny Budowlane A&J Agata Borońska; Agata Borońska wspólnik w spółce cywilnej F.H.U. "INWEST BRUK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172131146
7.3.4) Miejscowość: Otałęż
7.3.5) Kod pocztowy: 39-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
jakie przetargi wygrała firma 
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "INWEST-BRUK" S.C. AGATA i JAROSŁAW BOROŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5482373,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3554484,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6006245,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3554484,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o.o. W MIELCU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171839280
7.3.3) Ulica: Korczaka
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3554484,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
 - "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
 - Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
 - Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
 - "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





