Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynku nr 30 w kompleksie wojskowym nr 8705 w m. Oświęcim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/8bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu budynku nr 30 w kompleksie wojskowym nr 8705 w m. Oświęcim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c8f582-2a87-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037697/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont budynku garażowego nr 30 w m. Oświęcim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/SI/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1418042,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 30 w kompleksie wojskowym nr 8705
w m. Oświęcim, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, w tym ekspertyzę budowlano - techniczną. Zakres prac obejmuje:
1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym:
1.1.1. Przygotowanie terenu,
1.1.2. Montaż i demontaż rusztowań,
1.1.3. Roboty rozbiórkowe posadzki betonowej, wjazdów betonowych i chodników,
1.1.4. Roboty ziemne,
1.1.5. Odbicie odparzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych na ścianach i stropach,
1.1.6. Rozebranie obróbek blacharskich, drabiny stalowej oraz rynien i rur spustowych,
1.1.7. Rozebranie cegieł ścian szczytowych,
1.1.8. Demontaż okien i bram garażowych.
1.2. Prace remontowe, w tym:
1.2.1. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
1.2.2. Wykonanie posadzki żelbetowej z posypką korundową i cokolikiem z płytek gresowych,
1.2.3. Wykonanie posadzki i okładziny ścian kanałów przeglądowych z płytek,
1.2.4. Remont istniejących pęknięć w ścianach,
1.2.5. Tynkowanie,
1.2.6. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych,
1.2.7. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu i konstrukcji ramowej budynku,
1.2.8. Remont konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym,
1.2.9. Montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz drabiny dachowej,
1.2.10. Montaż przemysłowych bram segmentowych,
1.2.11. Montaż antywłamaniowych okien aluminiowych,
1.2.12. Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą emulsyjną oraz malowanie lamperii,
1.2.13. Remont opaski budynku oraz podjazdów do bram garażowych wraz z wykonaniem podbudowy,
1.2.14. Montaż odbojnic liniowych i słupowych,
1.2.15. Montaż odsysaczy spalin,
1.3. Prace porządkowe, w tym:
1.3.1. Humusowanie i obsianie skarp.
1.4. Instalacje sanitarne, w tym:
1.4.1. Rozebranie istniejącej studni z kręgów betonowych,
1.4.2. Budowę odwodnienia liniowego wraz ze studzienkami ściekowymi,
1.4.3. Montaż separatora substancji ropopochodnych,
1.4.4. Wykonanie próby wodnej szczelności sieci kanalizacyjnych.
1.5. Instalację elektryczną i odgromową, w tym:
1.5.1. Demontaż rozdzielnic, korytek kablowych, przewodów i osprzętu elektrycznego,
1.5.2. Demontaż instalacji odgromowej,
1.5.3. Montaż korytek instalacyjnych i rur winidurowych natynkowo,
1.5.4. Montaż nowej instalacji, łączników, gniazd wtykowych, korytek kablowych, rozdzielnic, złącza kablowego i opraw,
1.5.5. Wykonanie pomiaru rezystancji izolacji, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia instalacji elektrycznej wewnętrznej,
1.5.6. Wykonanie połączeń wyrównawczych,
1.5.7. Wymiana zwodów poziomych i pionowych, złączy, osłon instalacji odgromowej,
1.5.8. Montaż iglic odgromowych,
1.5.9. Wykonanie pomiaru rezystancji uziemienia i badanie instalacji odgromowej.
1.6. System sygnalizacji pożaru, w tym:
1.6.1. Montaż korytek instalacyjnych,
1.6.2. Układanie kabli,
1.6.3. Montaż centrali, gniazd pożarowych, ręcznych ostrzegaczy pożaru, czujek pożarowych, zasilacza i sygnalizatorów,
1.6.4. Uruchomienie i pomiary linii dozorowych.
1.7. Prace porządkowe, w tym:
1.7.1. Wywóz gruzu,
1.7.2. Sortowanie i ważenie złomu metalowego.
2. Przewiduje się realizację przedmiotowego zamówienia w latach 2022 – 2023, jako zamierzenie wieloletnie.
3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
b) zał. nr 4 do SWZ – „Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR)”;
c) zał. nr 5 do SWZ – „Ekspertyza budowlano – techniczna”;
d) zał. nr 6 do SWZ – „Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru”;
e) zał. nr 7 do SWZ – „Przedmiar robót”.
4. Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia zostały opisane w zał. nr 4 do SWZ – „Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót”, zał. nr 5 do SWZ – „Ekspertyza budowlano – techniczna” oraz w zał. nr 6 do SWZ – „Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru”.
5. Zamawiający, stosownie do art. 131 ust. 2 pkt. 1 Ustawy, przewiduje możliwość (nie wymóg) złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Jednocześnie ze względu na specyfikę budynku Zamawiający rekomenduje uczestnictwo w wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1898195,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1898195,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1898195,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy RENIMAR Marek Kolawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732040109
7.3.3) Ulica: Szynwałd 383A
7.3.4) Miejscowość: Szynwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 33-158
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KOLAWA ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY "RENIMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KOLAWA ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY "RENIMAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1898195,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.